Baza wiedzy
Podstawowe funkcje programu pocztowego Roundcube

Serwery, na których znajdują się sklepy domyślnie mają zainstalowany program roundcube do wysyłania i odbierania wiadomości ze skrzynek w domenie sklepu.

program dostępny jest zawsze pod adresem domenasklepu.pl/roundcube, gdzie domenasklepu.pl to adres Twojego sklepu.

Po wpisaniu odpowiedniego adresu w przeglądarce pojawi się następujące okno logowania.

Przeglądanie wiadomości

Po zalogowaniu się do poczty zobaczysz główną stronę programu podzieloną na dwie główne sekcje, drzewo folderów oraz listę wiadomości. Lista wiadomości może mieć dwa układy, w zależności od ustawień. Główne opcje (czerwony), Foldery poczty (zielony) Lista wiadomości (niebieski) i podgląd wiadomości (żółty).

 

Aby przeczytać wiadomość, możesz zrobić to na dwa sposoby, poprzez kliknięcie pojedyncze, wówczas wiadomość będzie podświetlona na niebiesko, a jej treść pojawi się w dolnej sekcji, jak na powyższym zrzucie. Dwukrotne kliknięcie wiadomości otworzy ją na całej stronie.

Możesz zmienić wygląd listy wiadomości klikając w ikonę zębatego koła nad listą. W oknie, które się pojawi możesz ustawić rodzaj widoku, wybrać kolumny do wyświetlenia, oraz sposób sortowania.

 

Układ Szeroki ekran wyświetla listę wiadomości z lewej strony ekranu, a podgląd wybranej wiadomości z prawej strony.

Układ Pulpit jest domyślny i wyświetla listę wiadomości na górze, a podgląd wybranej wiadomości w dolnej części okna.

Układ Lista pokazuje tylko listę wiadomości na pełnym ekranie, bez podglądu wiadomości.

Tworzenie wiadomości

1. Kliknij przycisk Utwórz 

2. W pisz adres odbiorcy. Jeśli masz uzupełnioną książkę adresową, program pocztowy będzie na bieżąco wyświetlał listę podpowiedzi. Za pomocą przycisków Dodaj Cc oraz Dodaj Bcc możesz dodać adresy odbiorców kopii wiadomości.

3. Wprowadź treść wiadomości i dodaj załączniki za pomocą przycisk Załącz lub przeciągając plik na prawą część okna.

 

Za pomocą przycisków na górze możesz przerwać tworzenie wiadomości, wysłać lub zapisać jako kopie robocze. Domyślnie zapisane wiadomości są umieszczane w folderze Drafts, jednak możesz zmienić to w ustawieniach omówionych w dalszej części artykułu. Ponadto za pomocą przycisku Potwierdzenie odbioru możesz wymusić wysłanie wiadomości potwierdzającej przeczytanie wiadomości przez odbiorcę. 

4. Kliknij Wyślij.

 

Podstawowe ustawienia

Klikając przycisk Ustawienia w prawym górnym rogu programu możesz przejść do jego konfiguracji. W tym miejscu ustawisz między innymi foldery dla różnych rodzajów wiadomości oraz podpis na końcu każdego wysyłanego e-maila.

 

Przypisywanie folderów

Możesz w prosty sposób przypisać różne foldery do różnych zdarzeń w poczcie, na przykład wiadomości Odebrane zamiast w folderze Incoming mogą być w folderze Odebrane, Usunięte natomiast mogą być w folderze Kosz, zamiast Trash, itd.

1. Kliknij pozycję Preferencje > Foldery specjalne.

 

2. Za pomocą rozwijalnych list po prawej stronie wybierz odpowiednie foldery.

3. Kliknij Zapisz

(0 głosów)

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?