Sklepy od wersji 4.3.8 pozwalają na wystawianie faktur korygujących w przypadku, gdy został już wystawiony oryginał faktury, a klient składa reklamację i zwraca zakupiony produkt.
Aby wystawić fakturę korygującą
1. Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia.
2. Przy zamówieniu z wystawioną fakturą wskaż ikonę zębatego koła i kliknij Edytuj
3. Przejdź na zakładkę Faktura
4. Przewiń stronę na sam dół do części Faktury korygujące i przy wybranych produktach wpisz ich poprawną ilość oraz cenę. Cena oraz ilość produktu w zamówieniu nie mogą być większa od początkowych i muszą być końcowymi wartościami, jakie zostaną wystawione na fakturze. Na przykład jeżeli klient zamówi 4 sztuki produktu i zwróci jedną, musisz wpisać wartość 3, ponieważ finalnie po korekcie w zamówieniu zostaną trzy sztuki.
5. Podaj powód korekty. Możesz również podać zwrot kosztów wysyłki.
6. Kliknij w przycisk Utwórz fakturę korygującą.
Uwaga!
Listę wszystkich wystawionych faktur znajdziesz w menu Klienci i zamówienia > Faktury.