Baza wiedzy
W jaki sposób wystawić fakturę korygującą

Sklepy od wersji 4.3.8 pozwalają na wystawianie faktur korygujących w przypadku, gdy został już wystawiony oryginał faktury, a klient składa reklamację i zwraca zakupiony produkt. 

 

Aby wystawić fakturę korygującą

1. Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia

2. Przy zamówieniu z wystawioną fakturą wskaż ikonę zębatego koła i kliknij Edytuj

 

3. Przejdź na zakładkę Faktura

 

4. Przewiń stronę na sam dół do części Faktury korygujące i przy wybranych produktach wpisz ich poprawną ilość oraz cenę. Cena oraz ilość produktu w zamówieniu nie mogą być większa od początkowych i muszą być końcowymi wartościami, jakie zostaną wystawione na fakturze. Na przykład jeżeli klient zamówi 4 sztuki produktu i zwróci jedną, musisz wpisać wartość 3, ponieważ finalnie po korekcie w zamówieniu zostaną trzy sztuki. 

 

5. Podaj powód korekty. Możesz również podać zwrot kosztów wysyłki.

6. Kliknij w przycisk Utwórz fakturę korygującą.

 

Uwaga!

Listę wszystkich wystawionych faktur znajdziesz w menu Klienci i zamówienia > Faktury. 

(0 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion