Czy po zakończeniu okresu testowego mogę przenieść sklep na swoją domenę?


Czy po zakończeniu okresu testowego mogę przenieść sklep na swoją domenę nie tracąc zmian, jakie teraz wprowadzę?

Oczywiście, po opłaceniu sklepu możemy podpiąć pod sklep Państwa domenę, a wprowadzone (podczas testowania sklepu)  produkty oraz inne rzeczy zostaną zachowane.

Po opłaceniu sklepu proszę wysłać na adres pomoc@sstore.pl adres domeny internetowej, którą mamy podpiąć pod Państwa sklep.
Po podpięciu tej domeny wyślemy nasze adresy DNS, które należy zmienić u rejestratora swojej domeny. Po 24 godzinach domena będzie przekierowana na nasze serwery i sklep będzie już działał na tej domenie.

W razie problemów ze zmianą adresów DNS proszę wysłać nam dane do logowania się do strony rejestratora domeny a my zmienimy te wpisy DNS.

Nasze DNS-y to:

  • ns1.sstore.pl
  • ns2.sstore.pl
(3 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion