Ceneo wysłało informację na temat błędów w pliku XML - brak kodu producenckiego i producenta, co należy zrobić?
Żeby plik XML dla porównywarek był całkowicie poprawny musi być dodany do każdego produktu kod producencki oraz sam producent. Oczywiście ciężko jest sprawdzić z poziomu sklepu które produkty nie mają wypełnionego pola producenta i kodu producenckiego, ale jest na to sposób.

Wystarczy wyeksportować plik CSV ze sklepu zapisując go na swoim komputerze (jak to zrobić jest opisane tutaj: http://pomoc.sstore.pl/sklep-internetowy-40-aktualizacja-produktow-inf-199.html )
następnie otwieramy plik na swoim komputerze poprzez program Excel i sprawdzamy, które produkty nie mają producenta i kodu producenckiego. Możemy od razu dodać odpowiednie parametry, zapisać plik a następnie zaimportować go z powrotem do sklepu.

I w ten sposób mamy we wszystkich produktach wypełnione pole Producent i Kod producencki.


(0 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion