Baza wiedzy
Jak sprawdzić i zgłosić problemy ze skrzynką e-mail w sklepie

Jeżeli pomimo poprawnie skonfigurowanej poczty wysyłane e-maile nie docierają do Twoich odbiorców może to oznaczać, że Twoje konto e-mail zostało dodane do czarnej listy spamerów lub występują inne problemy z serwerem. Aby sprawdzić, jakie dokładnie problemy występują z pocztą, zalecamy przeprowadzenie testu za pomocą narzędzia Mail tester.

Jak przeprowadzić test

1. Wejdź na stronę https://www.mail-tester.com/, a następnie skopiuj adres e-mail z ramki


2. Zaloguj się do swojej skrzynki poprzez roundcube. Na przykład jeśli adresem twojego sklepu jest www.twojsklep.pl, wejdź na stronę www.twojsklep.pl/roundcube. Zalecam logowanie się w oddzielnej karcie w przeglądarce, aby nie zamykać strony mail tester. 

3. Wyślij testowy e-mail na skopiowany adres z okna mailer test.

 

4. Wróć na kartę ze stroną Mail tester i kliknij w przycisk Sprawdź wynik. Serwis oceni Twoją pocztę w skali od 1 do 10. Jeżeli uzyskany wynik jest mniejszy niż 5, Twoje wiadomości mogą trafiać do spamu. 

 

5. Klikając w niebieskie plusiki po lewej stronie możesz między innymi sprawdzić, czy jesteś na czarnej liście spamu, czy wiadomości są dobrze formatowane i co jeszcze możesz ulepszyć, aby poprawić wynik testów i tym samym zmniejszyć ryzyko traktowania Twoich wiadomości jako Spam. 

Uwaga!
Podczas zgłaszania reklamacji związanych z niepoprawnym działaniem poczty, proszę skopiować link z dolnej części raportu i przesłać go na adres pomoc@sstore.pl w raz z danymi do logowania się do sklepu oraz poczty w domenie sklepu. Dzięki tym danym oraz dostępowi do Twojej poczty e-mail będziemy w stanie zdiagnozować i rozwiązać problem.

(3 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?