W sklepie na oprogramowaniu sStore możesz umieścić czat Messenger za pomocą oficjalnego narzędzia Facebooka. Uzyskany skrypt możesz łatwo umieścić w swoim sklepie. Aby stworzyć widget Messenger, musisz posiadać swoją stronę na Facebooku - Fanpage.
1.Zaloguj się na Facebooku, a następnie przejdź do swojej strony.
2. W górnym, poziomym menu kliknij link Ustawienia.
2. W menu po lewej stronie kliknij łącze Platforma Meseengera
3. Przewiń stronę do sekcji Wtyczka do czatu z klientami i kliknij przycisk Skonfiguruj.
4. Postępuj zgodnie z instrukcjami Facebooka, aby spersonalizować wygląd czatu. Wybierz język oraz wprowadź wiadomość powitalną.
5. Wybierz kolor widgetu
6. Wprowadź pełny adres Twojego sklepu internetowego, rozpoczynając go od http:// lub https://, jeśli posiadasz certyfikat SSL. Po wpisaniu adresu naciśnij Enter, a następnie kliknij Zapisz.
7. Zaznacz opcję Wklej kod samodzielnie, kliknij skrypt po prawej stronie, aby go skopiować. Skopiowany skrypt podświetli się na zielono. Następnie kliknij Zakończ.
8. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu, a następnie wejdź w menu Narzędzia > Narzędzia webmastera > Dodatkowy kod Javascript w sekcji BODY.
9. Wklej skopiowany skrypt w widocznym oknie i kliknij Zapisz.
Od tej chwili klienci Twojego sklepu mogą kontaktować się poprzez Facebook Messenger zarówno z poziomu przeglądarki na komputerze, jak i z poziomu telefonu.