Baza wiedzy
Jak przyjąć zamówienie składane telefonicznie?

Tak - możesz przyjmować zamówienie telefonicznie od swoich klientów pod warunkiem, że są zarejestrowani w Twoim sklepie. Do każdego zamówienia jest bowiem przypisany klient, który ma obowiązek podania adresu e-mail oraz adresu dostawy podczas rejestracji lub składania zamówienia bez rejestracji. 

A zatem, gdy klient składający zamówienie telefonicznie jest zarejestrowany w Twoim sklepie:

1. W panelu administracyjnym przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia

2. Nad listą zamówień kliknij w przycisk Dodaj zamówienie (niebieski plus).

 

2. Wybierz klienta z rozwijalnej listy. Aby ułatwić wyszukanie klienta, w pole filtrowania wpisz jego nazwisko lub e-mail. 

 

3. Teraz pojawi się znane już okno edycji zamówienia. Przejdź na zakładkę produkty i dodaj te, które zamawia klient za pomocą przycisku Dodaj produkt.


4. Znajdź produkty zamawiane przez klienta przechodząc do odpowiednich kategorii, lub użyj pól filtrowania i kliknij przycisk koszyka przy wybranym produkcie. 

 

5. Wprowadź cenę, zamawianą ilość sztuk produktu oraz wybierz odpowiednie opcje (jeżeli są dostępne) i kliknij Wstaw. Powtarzaj punkty 4 i 5, aby dodać inne produkty do zamówienia. 

6. W karcie Wysyłka możesz wybrać sposób dostawy. W przypadku składania zamówień bezpośrednio przez klienta, nie ma takiej możliwości. 

 

7. Kliknij w przycisk Zapisz. Zamówienie zostanie zapisane, a klient otrzyma e-mail z informacją o zamówieniu. Możesz również edytować pozostałe zakładki w utworzonym zamówieniu w dokładnie taki sam sposób, jak przy zamówieniach składanych bezpośrednio przez klientów.

Zamówienia składane przez administratora będą zawierały słowo Admin w kolumnie Złożone. Gdy zamówienie pochodzi z Allegro, zostanie tam umieszczone słowo Allegro, lub Sklep, gdy klient złoży zamówienie bezpośrednio w Twoim sklepie. 

 

Zobacz również

(0 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion