Baza wiedzy
Jak przyjąć zamówienie składane telefonicznie?

Tak - możesz przyjmować zamówienie telefonicznie od swoich klientów pod warunkiem, że są zarejestrowani w Twoim sklepie. Do każdego zamówienia jest bowiem przypisany klient, który ma obowiązek podania adresu e-mail oraz adresu dostawy podczas rejestracji lub składania zamówienia bez rejestracji. 

A zatem, gdy klient składający zamówienie telefonicznie jest zarejestrowany w Twoim sklepie:

1. W panelu administracyjnym przejdź do menu Klienci i zamówienia > Zamówienia

2. Nad listą zamówień kliknij w przycisk Dodaj zamówienie (niebieski plus).

 

2. Wybierz klienta z rozwijalnej listy. Aby ułatwić wyszukanie klienta, w pole filtrowania wpisz jego nazwisko lub e-mail. 

 

3. Teraz pojawi się znane już okno edycji zamówienia. Przejdź na zakładkę produkty i dodaj te, które zamawia klient za pomocą przycisku Dodaj produkt.


4. Znajdź produkty zamawiane przez klienta przechodząc do odpowiednich kategorii, lub użyj pól filtrowania i kliknij przycisk koszyka przy wybranym produkcie. 

 

5. Wprowadź cenę, zamawianą ilość sztuk produktu oraz wybierz odpowiednie opcje (jeżeli są dostępne) i kliknij Wstaw. Powtarzaj punkty 4 i 5, aby dodać inne produkty do zamówienia. 

6. W karcie Wysyłka możesz wybrać sposób dostawy. W przypadku składania zamówień bezpośrednio przez klienta, nie ma takiej możliwości. 

 

7. Kliknij w przycisk Zapisz. Zamówienie zostanie zapisane, a klient otrzyma e-mail z informacją o zamówieniu. Możesz również edytować pozostałe zakładki w utworzonym zamówieniu w dokładnie taki sam sposób, jak przy zamówieniach składanych bezpośrednio przez klientów.

Zamówienia składane przez administratora będą zawierały słowo Admin w kolumnie Złożone. Gdy zamówienie pochodzi z Allegro, zostanie tam umieszczone słowo Allegro, lub Sklep, gdy klient złoży zamówienie bezpośrednio w Twoim sklepie. 

 

Zobacz również

(0 głosów)

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?