Baza wiedzy
Włączyłem szyfrowanie SSL i nie mogę wejść do sklepu i panelu administratora. Co robić?

Sklepy umożliwiają włączanie szyfrowania SSL zarówno panelu klienta, jak i panelu administracyjnego. Nie należy jednak włączać szyfrowania, gdy nie posiadasz certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Włączenie szyfrowania w takim wypadku utrudni Tobie oraz Twoim klientom przejście do sklepu, oraz wzbudzi obawy o bezpieczeństwo. 

Po wejściu na stronę sklepu pojawia się informacja o niezaufanej witrynie

Firefox:

 1. Kliknij w przycisk Zaawansowane, a następnie w dodaj wyjątek

 

2. W kolejnym oknie kliknij Potwierdź wyjątek bezpieczeństwa. Jeżeli chcesz dodać wyjątek jednorazowo, odznacz pole Dodaj wyjątek na stałe.

 

Chrome

Kliknij w link Pokaż zaawansowane, a następnie kliknij Otwórz stronę twojsklep.pl (niezalecane), gdzie twojsklep.pl to adres www Twojego sklepu. 


Opera:

Kliknij w przycisk Kontynuuj mimo wszystko. Spowoduje to dodanie tymczasowego wyjątku, który działa do chwili wyczyszczenia danych przeglądarki. 

 

Internet Explorer:

Kliknij łącze Kontynuuj przeglądanie tej witryny sieci Web (niezalecane).


Wyłączanie szyfrowania

Po uzyskaniu dostępu do panelu administracyjnego w Twoim sklepie wskaż polecenie Konfiguracja > Administracja, system, a następnie kliknij w Logowanie.

 

W kolejnym oknie za pomocą przycisków edycji wprowadź następujące ustawienia:

Szyfrowanie SSL panelu klienta = Nie

Szyfrowanie SSL logowania do panelu sklepu = Nie

Wymuś szyfrowanie SSL sklepu = Nie

 

Uwaga!
Jeżeli posiadasz opłacony certyfikat SSL w naszej firmie i pomimo jego ważności pojawia się komunikat o niezaszyfrowanej stronie, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@sstore.pl lub wyślij zgłoszenie poprzez formularz

(0 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion