Sklepy umożliwiają włączanie szyfrowania SSL zarówno panelu klienta, jak i panelu administracyjnego. Nie należy jednak włączać szyfrowania, gdy nie posiadasz certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Włączenie szyfrowania w takim wypadku utrudni Tobie oraz Twoim klientom przejście do sklepu, oraz wzbudzi obawy o bezpieczeństwo.
Po wejściu na stronę sklepu pojawia się informacja o niezaufanej witrynie
Firefox:
1. Kliknij w przycisk Zaawansowane, a następnie w dodaj wyjątek
2. W kolejnym oknie kliknij Potwierdź wyjątek bezpieczeństwa. Jeżeli chcesz dodać wyjątek jednorazowo, odznacz pole Dodaj wyjątek na stałe.
Chrome
Kliknij w link Pokaż zaawansowane, a następnie kliknij Otwórz stronę twojsklep.pl (niezalecane), gdzie twojsklep.pl to adres www Twojego sklepu.
Opera:
Kliknij w przycisk Kontynuuj mimo wszystko. Spowoduje to dodanie tymczasowego wyjątku, który działa do chwili wyczyszczenia danych przeglądarki.
Internet Explorer:
Kliknij łącze Kontynuuj przeglądanie tej witryny sieci Web (niezalecane).
Wyłączanie szyfrowania
Po uzyskaniu dostępu do panelu administracyjnego w Twoim sklepie wskaż polecenie Konfiguracja > Administracja, system, a następnie kliknij w Domena i SSL.
W kolejnym oknie za pomocą przycisków edycji wprowadź następujące ustawienia:
Szyfrowanie SSL panelu klienta = Nie
Szyfrowanie SSL logowania do panelu sklepu = Nie
Wymuś szyfrowanie SSL sklepu = Nie
Uwaga!
Jeżeli posiadasz opłacony certyfikat SSL w naszej firmie i pomimo jego ważności pojawia się komunikat o niezaszyfrowanej stronie, prosimy o zapoznanie się z tą pomocą.
Chcesz aby połączenie z Twoim sklepem internetowym było zawsze zaufane i bezpieczne? Zamów certyfikat SSL