Baza wiedzy: Certyfikaty SSL
Jak aktywować - wygenerować - i zainstalować certyfikat SSL

 

Jeżeli chcesz zarejestrować certyfikat SSL dla swojej domeny, zamów certyfikat SSL i opłać go. 

Przy odnowieniu certyfikatu SSL - przedłużeniu na następny okres - 30 dni przed końcem okresu ważności certyfikatu, dostaniesz do opłacenia dokument pro-forma.

Po opłaceniu zamówienia dotyczącego certyfikatu, wyślemy Ci informację, że umowa jest aktywna i możesz go zarejestrować oraz zainstalować!

 

Jeśli ubiegasz się o wystawienie certyfikatu dla domeny np. “twojadomena.pl”, to będziesz potrzebował adresu e-mail “admin@twojadomena.pl”, bo tylko na taki adres przyjdzie potwierdzenie weryfikacji tej domeny!
Pamiętaj, aby utworzyć wcześniej skrzynkę o takim adresie na Twoim serwerze  - zobacz jak utworzyć pocztę e-mail na serwerach sStore.

 

 

Dzięki naszym mechanizmom usługa rejestracji i instalacji certyfikatu jest prosta i szybka.

Zapoznaj się z poniższymi krokami rejestracji i instalacji certyfikatu.

Zaloguj się do panelu Klienta w serwisie sStore.pl.




Na swoim koncie przejdź do zakładki: "Moje umowy".




Odszukaj usługę SSL i kliknij "Podgląd".




Wybierz opcję rejestracji certyfikatu oraz domenę, dla której certyfikat SSL ma być realizowany.



Kliknij "Dalej" tak jak jest to pokazane na grafice. Twoim oczom ukaże się formularz. Należy go wypełnić zgodnie z danymi, na które będzie rejestrowany certyfikat.



Bardzo ważnym elementem w formularzu jest adres e-mail. Przedrostek adresu musi zaczynać się na: admin, administratror, webmaster, postmaster, lub hostmaster - aby było prościej, zalecamy aby to był admin@twojaDomena.pl. Inaczej certyfikat nie zostanie zarejestrowany. Ważne jest także, aby w obu rubrykach : "Adres e-mail administratora" oraz "E-mail", był ten sam adres mailowy.

Adres e-mail stworzysz zgodnie z instrukcją, w panelu klienta sStore w menu Moje konto > Zarządzanie pocztą E-mail

 Adres e-mail musi być utworzony przed rejestracją certyfikatu! 

Zobacz jak utworzyć pocztę e-mail na serwerach sStore.

 

 Ważne uwagi!

  • Nazwa firmy nie może przekroczyć 45 znaków
  • Żadne z pól nie może zawierać znaku "
  • W adresie zamieszkania nie stosuj ukośnika /. Jeśli Twój adres to Sklepowa 3/5, wpisz Sklepowa 3-5 lub Sklepowa 3 lok. 5.


Po wypełnieniu pól formularza kliknij "Dalej" i przejdź do rejestracji certyfikatu, a następnie "Rejestruj certyfikat".




Następnym krokiem jest aktywacja wniosku certyfikatu wraz z jego unikalnym numerem. Kliknij "Aktywuj wniosek".


Po aktywacji wniosku zobaczysz tabele, w której będziesz wklejał klucze SSL.



Teraz odbierz pocztę z utworzonego wcześniej adresu e-mail - admin@twojaDomena.pl. Możesz to zrobić logując się do programu pocztowego Roundcube, pod adresem www.TwojaDomena.pl/roundcube.





Po zalogowaniu się musisz odebrać dwa maile związane z certyfikatem. Pierwszy z nich dotyczy kontynuowania zamówienia, drugi dotyczy zatwierdzenia domeny certyfikatu i ma tytuł: "Approver E-Mail".

Kliknij w "Approver E-Mail", skopiuj kod autoryzacyjny i kliknij czerwony przycisk "Approve".

 



Zostaniesz przeniesiony na stronę, na której musisz wkleić skopiowany wcześniej kod, tak jak na grafice poniżej. Kliknij "Next".





Następnie otworzy się strona, na której zostaniesz poinformowany o poprawności zatwierdzonego kodu oraz rozpatrywaniu wniosku dotyczącego certyfikatu SSL.





Po kilku minutach, max. do kilku godzin, otrzymasz kolejnego maila pod tytułem "Potwierdzenie realizacji zamówienia".



Otwórz tego maila, będą w nim znajdować się bezpośredni i pośredni klucz certyfikatu.





Klucze te skopiuj i wklej w omawianej powyżej tabeli (w panelu klienta sStore). W lewej kolumnie umieść klucz bezpośredni certyfikatu. W prawej pośredni klucze SSL, potem kliknij "Zapisz".

 


Po zapisaniu kluczy pojawi się komunikat: "Certyfikat gotowy do instalacji". Zobaczysz także pozostałe klucze SSL.



Na samym dole strony kliknij "Zainstaluj Certyfikat".






Gratulacje Twój certyfikat został prawidłowo zainstalowany na serwerze.

Po zainstalowaniu certyfikatu na serwerze załącz szyfrowanie w swoim sklepie internetowym, w swojej stronie WWW.


W sklepie internetowym na oprogramowaniu sStore, zaloguj się do panelu administracyjnego "Konfiguracja/Administracja, system/Logowanie" i załącz (ustawiając TAK) wszystkie 3 pozycje związane z "Szyfrowaniem SSL".


Następnie musisz wyczyścić również cache kategorii i podkategorii, wybierając z menu "Konfiguracja/Administracja, system/Pamięć Cache".


 


Jeżeli certyfikat nie będzie wyświetlał się poprawnie należy zmienić adresy do problematycznych grafik w edytorze poprzez zakładkę: "Kod źródłowy" (symbol <>).

Zapoznaj się z naszym tematem pomocy w tym zakresie.


Na poszczególnych podstronach można to zweryfikować używając narzędzi wbudowanych w przeglądarkę. W przypadku Firefoxa skorzystaj ze skrótu klawiszowego konsoli WWW: Ctrl + Shift + K (F12). Wówczas pojawi się komunikat: "Wczytywanie mieszanej (niezabezpieczonej) prezentacyjnej treści". Odnośniki do takich grafik należy poprawić zgodnie z instrukcją.




Chcesz aby połączenie z Twoim sklepem internetowym było zawsze zaufane i bezpieczne?   Zamów certyfikat SSL

 

 

 

Uwaga!

Nasza firma oferuje dodatkową usługę aktywacji - rejestracji - i instalacji na serwerze certyfikatu SSL, w cenie 123 zł brutto (opcja do wyboru). W razie zainteresowania proszę wybrać taką opcję przy zamawianiu certyfikatu lub wysłać nam informację o tym.

Podłączenie (instalacja na serwerze) certyfikatu SSL zakupionego w innej firmie kosztuje 123 zł brutto - trzeba wysłać nam wtedy (na e-mail) już gotowy, wygenerowany certyfikat SSL.

 

 



(5 głosów)

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?