Jak dodać własny live chat na stronę sklepu internetowego?

Aby usprawnić komunikację między klientami a obsługą sklepu internetowego, możesz umieścić na stronie swojego sklepu prostą aplikację chatu. Chat taki znajdziesz np. na stronie https://www.smartsupp.com/ ». Jeśli chcesz umieścić na stronie sklepu live chat, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

 

Wejdź na stronę https://www.smartsupp.com/pl/pricing/ » i kliknij przycisk Spróbuj za darmo przy przy darmowej wersji aplikacji.

 

 

Wypełnij krótki formularz i kliknij Spróbuj za darmo.

 

 

W kolejnych krokach autorzy aplikacji Smartsupp przeprowadzą Cię przez proces instalacji. Gdy pojawi się kod do wklejenia między znacznikami <head> i </head>, zaznacz go i skopiuj.

 

 

W panelu administracyjnym swojego sklepu przejdź do menu Narzędzia > Narzędzia webmastera i wybierz pozycję Dodatkowy kod JavaScript w sekcji HEAD.

 

 

Wklej skopiowany wcześniej kod w pole tekstowe i kliknij Zapisz.

 

 

Okienko chatu zacznie być wyświetlane na stronie sklepu.

 

 

 

Konwersacje z użytkownikami możesz prowadzić poprzez stronę https://dashboard.smartsupp.com/#visitors ».

(3 głosów)

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?