Jak dodać własny live chat na stronę sklepu internetowego?

Aby usprawnić komunikację między klientami a obsługą sklepu internetowego, możesz umieścić na stronie swojego sklepu prostą aplikację chatu. Chat taki znajdziesz np. na stronie https://www.smartsupp.com/ ». Jeśli chcesz umieścić na stronie sklepu live chat, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

 

Wejdź na stronę https://www.smartsupp.com/pl/pricing/ » i kliknij przycisk Spróbuj za darmo przy przy darmowej wersji aplikacji.

 

 

Wypełnij krótki formularz i kliknij Spróbuj za darmo.

 

 

W kolejnych krokach autorzy aplikacji Smartsupp przeprowadzą Cię przez proces instalacji. Gdy pojawi się kod do wklejenia między znacznikami <head> i </head>, zaznacz go i skopiuj.

 

 

W panelu administracyjnym swojego sklepu przejdź do menu Narzędzia > Narzędzia webmastera i wybierz pozycję Dodatkowy kod JavaScript w sekcji HEAD.

 

 

Wklej skopiowany wcześniej kod w pole tekstowe i kliknij Zapisz.

 

 

Okienko chatu zacznie być wyświetlane na stronie sklepu.

 

 

 

Konwersacje z użytkownikami możesz prowadzić poprzez stronę https://dashboard.smartsupp.com/#visitors ».

(2 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion