Jeżeli masz usługę sklepu abonamentowego (dzierżawionego), to możesz założyć konto pocztowe (e-mail) w domenie sklepu tak, jak zostało to opisane na stronie http://support.sstore.pl/Knowledgebase/Article/View/19/17/jak-utworzyc-poczt-e-mail-w-domenie-sklepu ».
Jeżeli natomiast masz sklep internetowy z licencją samodzielną (opłata jednorazowa) oraz wykupioną usługę hostingową (serwer) w naszej firmie i chcesz założyć nowe konto e-mail, to musisz zalogować się do panelu serwera na stronie http://panel.sstore.pl ».
Logując się do panelu serwera (panelu Direct Admin) wybierz domenę, w której chcesz dodać nową skrzynkę pocztową (nowy adres e-mail). Po zalogowaniu kliknij link Konta pocztowe.
Kliknij Stwórz nowe konto pocztowe.
W kolejnym kroku podaj login adresu e-mail (to, co w adresie ma figurować przed znakiem "@") oraz hasło do konta pocztowego.
Gdy klikniesz Utwórz, pojawi się strona z danymi potrzebnymi przy logowaniu do skrzynki pocztowej przez przeglądarkę internetową oraz do skonfigurowania klienta pocztowego (np. Outlook Express, Thunderbird itp.)
Ze skrzynki pocztowej możesz korzystać za pomocą przeglądarki internetowej na stronie http://sstore.pl/poczta/ »
lub na stronie http://twoj_sklep/roundcube, gdzie zamiast "twoj_sklep" musisz podać adres swojego sklepu.
Utworzona skrzynka pocztowa wygląda tak, jak na poniższym obrazku.
Aby zmienić hasło do poczty, zaloguj się do panelu Direct Admin, kliknij Konta pocztowe, a następnie Change (zmień) przy wybranym adresie e-mail.