Baza wiedzy: Hosting - serwery
Kiedy mój limit transferu się wyczerpuje, przy jakich czynnościach? Kiedy liczniki się zerują?

Limit transferu zużywa się podczas przeglądania stron sklepu przez klientów i administratora sklepu. Poza tym pochłaniają go wszelkie działania w panelu sklepu, gdy np. dodawane są zdjęcia i nowe treści lub aktualizowany jest plik XML hurtowni. Zużywają go również roboty wyszukiwarek internetowych oraz porównywarki cen.

Licznik zużycia transferu zeruje się pierwszego dnia każdego miesiąca.

Ilość zużytego transferu na bieżąco możesz obserwować w swoim panelu e-sklepu, zaraz po zalogowaniu się, po prawej stronie.

 

Skontaktuj się wówczas z nami w celu zmiany pakietu na wyższy. Będziesz wówczas musiał dopłacić jedynie różnicę między obecnym, a wybranym przez siebie wyższym pakietem. Ofertę pakietów sklepu internetowego znajdziesz na stronie http://sklepywww.pl/sklep-internetowy-ceny-oferta-pakiety-inf-190.html ».

Jeżeli natomiast korzystasz z pakietów miesięcznych, ofertę znajdziesz na stronie http://e-sklepy.pl/oprogramowanie-sklepu-cennik-sklep-internetowy-cena-zalozenia-sklepu/.

Gdy wskaźnik zużycia transferu będzie zbliżał się do czerwonego pola lub będzie znajdował się na czerwonym polu, skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres pomoc@sstore.pl lub poprzez formularz http://support.sstore.pl/index.php?/Tickets/Submit  w celu zmiany pakietu na wyższy, aby sklep nie zablokował się.

Gdy transfer zostanie przekroczony, zamiast strony sklepu wyświetli się komunikat:

This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

(2 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion