Kanał RSS
Aktualności
kwi
30
W najbliższej aktualizacji oprogramowania sklepu ( w wersji 4.1.7) , którą planujemy wydać na początku maja 2013, zostanie dodanych jak zwykle wiele nowych funkcji, szablonów i kilka poprawek w funkcjonowaniu oprogramowania.

 

Między innymi pojawią się:
  • Wiele nowoczesnych i ciekawych szablonów dla sklepu - poniżej przedstawiamy kilka z nich
 
  • Wybierz jedną z miniaturek po lewej stronie
    aby zobaczyć jej powiększenie
     

 

  • Wyskakujące okno popup z możliwością dodania informacji o plikach cookies i polityce prywatności

 

  • Automatyczna korekcja ceny i ilości na Allegro - gdy cena i ilość w sklepie się zmieni to w trwających aukcjach w serwisie Allegro te dane też ulegną zmianie
  • Dodatkowe okno przy edycji produktów w sklepie, z ceną dla aukcji

  • Nowy moduł API Allegro - zgodny z najnowszymi zmianami serwisu Allegro
  • Nazwa użytkownika z Allegro dodawana do zamówienia w sklepie - w zamówieniach z Allegro pokaże się teraz login kupującego

  • Przebudowany koszyk i proces składania zamówienia - prostszy, czytelniejszy, z wyborem kraju, widocznymi wszystkimi rabatami i oknem z dodawaniem kodu rabatowego na tej samej stronie

 

  • Nowy język czeski - dodano nowy język czeski. Oczywiście samemu można również przetłumaczyć sklep na dowolny język, dzięki modułowi tłumaczeń, który znajduje się w panelu administracyjnym sklepu.

  • Moduł newsletter dla klientów z obsługą subskrybentów

  • Wysyłanie kuponów rabatowych poprzez newsletter - można teraz łatwo zrobić akcję promocyjną dla klientów
  • Domyślna płatność i przesyłka - możliwość ustawienia zgodnie ze swoimi sugestiami
  • Raty Santander - nowy moduł dla rat Santander

  • Zmiany w Fakturach - dostosowano do nowych przepisów!
  • Zmiany w Fakturze pro-forma - dostosowano do nowych przepisów!
  • Zmiany w Fakturze duplikat - dostosowano do nowych przepisów!
  • Okno z poprzednio wystawionym numerem faktury - przed wystawieniem nowej faktury, dla lepszej konktroli

  • Szybsze drukowanie faktur

  • Kurier Siódemka - nowy moduł do integracji sklepu z kurierem Siódemka

  • Nowe menu w panelu administracyjnym sklepu - bardziej przejrzyste i czytelne, z szybkim dostępem do podkategorii menu

  • Zmiana edycji kategorii - szybszy dostęp, łatwiejsza obsługa

  • Szybsza edycja produktów - jedno kliknięcie przenosi teraz od razu do edycji

  • Zakładka do wysyłania zgłoszeń - nowa zakładka w panelu administracyjnym sklepu dodana w celu wysyłania zgłoszeń do nas

  • Możliwość uruchomienia dowolnego XML
  • Zmiany w API sStore - jeszcze więcej możliwości dla programistów z firm zewnętrzych
  • Gdy faktura jest wystawiona nie można edytować zamówienia - edycja jest możliwa po usunięciu faktury
  • Moduł Poczta Polska Biznes - Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej

  • Dodatkowy Box z logowaniem się dla klientów sklepu

  • Możliwość wyłączenia dodawania metatagów strony głównej z podstron w sklepie
  • Możliwość edycji szablonów e-mail we wszystkich załączonych językach
  • Zmiany na stronie rejestracji w sklepie - uproszczenie rejestracji
  • Sortowanie klientów w panelu sklepu + dodatkowa kolumna z nazwą firmy
  • W module Hurtownie możliwość dodania opcji w małym pliku XML - szybsza aktualizacja produktów

  • W module Hurtownie - marże przy mapowaniu z małego pliku + cache kategorii
  • Opcja "Zmień wysyłkę dla wszystkich produktów" w panelu sklepu - jednym kliknięciem

  • Darmowa wysyłka powyżej .....
  • Zdjęcia produktów na liście zamówień - łatwiejsza identyfikacja zakupionego produktu

  • XML dla porównywarki w dowolnym języku
  • Dodanie w pliku XML dla porónywarki Okazje.info kodu producenta
  • Możliwość wyłączenia powiadamiania znajomego na karcie produktu
  • Dodanie pola wysyłka przy imporcie i exporcie produktów do CSV
  • Wysyłka - nowe opcje

 

Poprawki:

  • Poprawka dla kanałów RSS w sklepie
  • Usunięcie funkcji "Kto jest online" - funkcja powodowała błędy i bardzo obciążała serwery, przez co spowalniała ładowanie się sklepu
  • Poprawka dla pobierania ofert z serwisu Allegro
  • Poprawka dla grupowego wystawiania aukcji z listy
  • Jednostki zależne od języków
  • Poprawka dla modułu kuriera Siódemka
  • Poprawka nazw obrazów dodawanych do produktów
  • Poprawka dla modułu pobierania nowych szablonów
  • Poprawka dla strony z komunikatem - blokada sklepu
  • Poprawka dla modułu hurtowni Matterhorn - dodano adres, numer hurtowni
  • Poprawka cen do porównywarek internetowych
  • Poprawka dla modułu z kuponami
  • Modyfikacja wysyłki PP
  • Poprawka do modułu wysyłki PP - możliwość edycji wagi
  • Poprawki językowe dla edytora
  • Poprawka dla przesyłek 0 zł - nie pokazywanie ich
  • Poprawka dla wyświetlania logotypu w boxie producenta
  • Poprawka informacji o płatności, na ostatniej stronie zamówienia w sklepie
  • Poprawka dla linków w nagłówkach
  • Zmiany w module Cache - czyszczenie cache po dodaniu/usunięciu płatności
  • Zmiany dla modułu Paczkomaty
  • Poprawki dla moduły PayU
  • Dodanie do XML dla Ceneo pozycji z wagą produktu
  • Poprawka dla rozwijanych kategorii - wyłączanie
  • Poprawka id dla języka niemieckiego
  • Stan magazynowy niezależny od tego czy produkt jest elektroniczny czy nie
  • Optymalizacja zapytań do bazy danych sklepu - w celu szybszego ładowania się strony sklepu
  • Zmiany dla pliku XML dla porónywarki Nokaut
  • Poprawka usuwania produktów
  • Usunięcie z Nowości produktów oczekiwanych
  • Moduł Hurtownie - uwzglęnienie standardowych parametrów przy kopiowaniu i standardowej kategorii
  • Zachowanie paginacji przy włączaniu i wyłączaniu promocji na liście
  • Poprawienie linku XML dla serwisu sklepy24.pl
  • Poprawka dla nazwy administratora sklepu
  • Poprawka ścieżek JS na liście produktow w panelu sklepu

 

Jeżeli masz sklep w wersji abonentowej to masz zawsze prawo do aktualizacji oprogramowania sklepu i Twój sklep otrzyma wszystkie nowe funkcje oraz poprawki ( dotyczy to szablonów standardowych, dla szablonów niestandardowych trzeba będzie zamówić usługę dostosowania szablonu do nowej wersji - http://sstore.pl/dostosowanie-szablonu-sklepu-nowych-funkcji-oprogramowania-p-51.html.


Jeżeli jesteś właścicielem sklepu w wersji własnościowej - jednorazowa opłata za licencję - sprawdź czy masz prawo do pobierania aktualizacji oprogramowania sklepu, jeżeli nie to możesz zamówić nowy pakiet na stronie http://sstore.pl/aktualizacje-programu-sklepu-nastepnym-roku-p-15.html .


Masz pytania, napisz do nas »

 

 

 

 


czytaj więcej... »



mar
30

 

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzymy Państwu pogody ducha oraz iście wiosennego nastroju. Niech Wielkanocny Zajączek obdaruje Państwa ciepłą, rodzinną atmosferą przy świątecznym stole i radością z wypoczynku w nadchodzących dniach.

 

Życzy:

zespół sStore.pl, sklepyWWW.pl

 

 


czytaj więcej... »



mar
25
W dniu 22.03.2013 r. wchodzą w życie zmiany w ustawie o Prawie Telekomunikacyjnym oraz niektórych innych ustaw. Zmiany dotyczącą kwestii tzw. plików cookies (z ang. "ciasteczka"). Pliki cookies to niewielkie pliki zapisywane i przechowywane na komputerze Użytkownika, które są wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika. Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył.

Zgodnie art. 173 oraz art. 174 w/w Ustawy przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej jest dozwolone pod warunkiem: poinformowania użytkownika w sposób jednoznaczny, łatwy i zrozumiały o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji, wyrażeniu przez użytkownika zgody na tego typu działania.

Zgodnie z nowymi przepisami każdy właściciel sklepu internetowego zobligowany jest do poinformowania klientów swojego sklepu internetowego / strony www o wykorzystywaniu plików cookies.

Informację taką można przekazać za pomocy dodania do regulaminu sklepu odpowiednich informacji lub utworzenia strony z polityką cookies. Przykładowe informacje, które należy umieścić:

"Sprzedawca zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej."

W stopce należy umieścić przykładową informację z linkiem do regulaminu lub polityką cookies.

"Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki cookies."

 

Zobacz jak dodać stronę z informacją o polityce cookies »

 



 

 


czytaj więcej... »



mar
18
Oprogramowanie sklepu sStore - platforma sklepu sklepyWWW.pl - od wersji 4.1.6 ma integrację z serwisem aPaczka.pl.

 

 

Co zyskujesz dzięki tej integracji?

Serwis aPaczka.pl jest firmą, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze logistycznej firm działających w szeroko rozumianej branży e-commerce, a także poza nią. Współpracuje z największymi firmami w branży, dzięki czemu jestest w stanie dostarczyć Twoją przesyłkę lub paletę do każdego miejsce w Polsce i do ponad 230 krajów na całym świecie. Zawsze w doskonalej cenie!

 

 

 

Jakie zalety daje Ci  integracja sklepu z apaczka.pl 


Uproszczona jest procedura zamawiania, zakupy, płatności oraz wysyłki towarów.
Apaczka.pl dba o pełny zakres usług (pobranie, ubezpieczenie, dostarczenie, oraz czas odbioru i doręczenia).
Firma apaczka.pl współpracuje z najlepszymi firmami kurierskimi w Polsce i na świecie, co pozwala na znaczne oszczędności związane z wysyłką. 
Klienci biznesowi mogą, w ramach współpracy z apaczka korzystać z usług o najwyższym standardzie świadczonymi przez firmy UPS i DHL.Firmy te mają najwyższe wskaźniki dostarczalności, szeroki wachlarz usług dodatkowych oraz niezwykle rozbudowaną sieć kurierską.Eksportując lub importując towary warto przekazać to firmie, która sprawnie i szybko pokonuje granice. UPS jako jeden z największych przewoźników na świecie gwarantuje dodatkowo niezwykle urozmaiconą ofertę związaną z czasem dostarczenia przesyłki (na terenie EU nawet poniżej 24h).
Klienci indywidualni również mogą korzystać z usług UPS i DHL, w tym również wysyłać przesyłki do niemalże wszystkich krajów.

 

 

Jeżeli chcesz nawiązać współpracę z serwisem apaczka.pl to instrukcję znajdziesz tutaj »

W razie problemów napisz do nas »


 

 



czytaj więcej... »



sty
25

Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej - integracja ze sklepem internetowym

Dzięki integracji oprogramowania sklepu z systemem „Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej”, masz możliwość automatyzacji procesów związanych z realizacją wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej.

„Elektroniczny Nadawca” to aplikacja przeznaczona dla Klientów Poczty Polskiej, którzy podpisali umowę na nadawanie przesyłek pocztowych z Pocztą Polską.

Dzięki modułowi „Elektroniczny Nadawca” masz możliwość m.in.:

  • generowanie dokumentów nadawczych (bez konieczności ich akceptowania przez PP S.A.) dla przesyłek z grupy KEP – z numerami nadawczymi pobieranymi bezpośrednio z serwera PP S.A. (bez konieczności występowania o zakres numerów);
  • korzystanie z tworzonej przez nadawcę na bieżąco bazy adresatów, z możliwością wykorzystania danych do generowania nalepek adresowych;
  • tworzenie książki nadawczej oraz zestawienia zgodnego z Regulaminem Poczty Firmowej (według aktualnego wzoru);
  • przesłanie danych elektronicznych do UP;
  • odbiór danych potwierdzonych przez UP po nadaniu przesyłek;
  • połączenie z systemem śledzenia dla wybranej (nadanej) przesyłki ze sprawdzeniem i wizualizacją statusu;
  • połączenie poprzez ODBC z bazami/źródłami danych klienta, w celu pobrania części lub kompletnych danych;
  • tworzenie szablonów przesyłek;
  • komunikację pomiędzy Przedstawicielem Handlowym a Klientem (w celu wymiany informacji);
  • przekazywanie informacji do UP o nadawanych przesyłkach przygotowanych w innych systemach np. EKN, Nadawca Umowny lub w formacie zgodnym z Interfejsem Wymiany Danych.

 

 

 

 

Zobacz jak poprawnie skonfigurować moduł Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej w sklepie internetowym »




czytaj więcej... »



gru
8


Nowa aktualizacja oprogramowania sklepu sStore jest już dostępna - wersja 4.1.6.

Właściciele sklepów na licencji abonamentowej (SaaS) nie muszą nic robić, sklepy są cały czas aktualizowane przez naszą firmę i do końca przyszłego tygodnia wszystkie zostaną zaktualizowane. Jeżeli w panelu administracyjnym Twojego sklepu zobaczysz wersję 4.1.6 to znaczy, że Twój sklep jest już zaktualizowany to najnowszej wersji.




Jeżeli jesteś zainteresowany aktualizacją swojego sklepu do najnowszej wersji a masz sklep na licencji własnościowej, sprawdź czy masz jeszcze prawo do aktualizacji oprogramowania sklepu.

Jeżeli nie masz już prawa do aktualizacji, możesz zamówić nowy pakiet aktualizacji pomocy technicznej i gwarancji na kolejne 12 miesięcy -> http://sstore.pl/aktualizacje-programu-sklepu-w-nastepnym-roku-p-15.html .


Wraz z nową aktualizacją, oprogramowanie sklepu otrzyma dużo nowych i ciekawych oraz bardzo przydatnych funkcji a także poprawki dla działania sklepu i dodatkowe zabezpieczenia dla sklepu.

 

Poniżej przedstawiamy najważniejsze nowe funkcje w aktualizacji oprogramowania sklepu:

 

- 4 nowoczesne szablony sklepu nadające się dla każdej branży (szablon2012_szary , szablon2012_jasno-niebieski , szablon2012_zielony, szablon2012_czarno_niebieski )

 

 

 

- możliwość dodania praktycznie każdego języka w sklepie - mechanizm tłumaczenia na inny język w panelu sklepu

 

 

- integracja sklepu z Pocztą Polską - integracja z e-nadawca poczty polskiej ( https://e-nadawca.poczta-polska.pl )

 

 

- integracja sklepu z serwisem aPaczka.pl - (https://www.apaczka.pl )- automatyzacja z firmami kurierskimi

 

 

- dodanie widgetów (wysuwanych zakładek z lewej lub prawej strony sklepu) dla serwisów społecznościowych : Facebook, Google +, Twitter, NK, YouTube

 

 

- możliwość edycji i ustalenia jakie kategorie mają się pokazywać w pliku XML dla wszystkich porównywarek cen

 

 

- możliwość określenia dla produktu w jakim czasie będzie zrealizowana wysyłka tego produktu

 

 

- dodanie linku z szybkim podglądem produktu w panelu administracyjnym sklepu na liście produktów

 

 

 

- dodanie do pliku XML dla Ceneo informacji o realizacji wysyłki produktu

- dodanie w panelu sklepu mechanizmu do pobierania najnowszych szablonów dla sklepu, szablonów dla aukcji Allegro i innych aukcji, dla pobierania nowych grafik jak banery, nagłówki, logo, tło

 

 

- dodanie zabezpieczenia Captcha dla formularzy wysyłania zapytań (np. zapytaj o produkt) na stronie sklepu

 

 

- możliwość załączenia filtrów z lewej strony sklepu

 

 

- dodanie w panelu administracyjnym sklepu linku do panelu klienta w sStore.pl - w panelu klienta sStore.pl można sprawdzić swoje zamówienia i opłacić je za pomocą szybkich płatności, pobrać faktury VAT, zarządzać swoimi domenami

 

 

- dodanie w panelu sklepu możliwości szybkiej rejestracji i zamawiania nowych usług

 

 

- dodanie nowej zakładki z pomocą w panelu sklepu

 

 

- dodanie zakładki z linkiem do wysyłania sugestii dotyczących funkcjonowania oraz rozwoju oprogramowania sklepu internetowego sStore - możesz wysyłać swoje sugestie dotyczące tego co chciałbyś zmienić, poprawić lub dodać do oprogramowania sklepu

 

 

- faktura duplikat – dodanie daty wystawienia duplikatu

- informacja w panelu administracyjnym sklepu o wystawiającym fakturę dla klienta

- nowe informacje oraz stylizacja tekstu dla braku wyników wyszukiwania w sklepie

- aukcje Allegro w sklepie - lista sortowana wg daty zakończenia aukcji

- dodanie funkcji – sklep sam zakończy aukcje w Allegro.pl gdy nie będzie już na stanie produktu w sklepie

 

 

W najbliższej aktualizacji oprogramowania sklepu będą też znajdowały się poniższe poprawki:

- poprawka szablonów e-mail dla języka angielskiego i niemieckiego

- poprawione wyświetlanie ceny w sklepie

- poprawka godziny wystawienia dla Allegro – zmiany w Allegro

- zmiany w długości aukcji = 50 znaków

- poprawa szablonu dla sklepu na Facebooku

- zmiany w module hurtownie w sklepie

- moduł hurtownie w sklepie – dodanie nowego pasku postępu aktualizacji

- hurtownie - zabezpieczenie przed pobieraniem nieistniejących obrazków

- hurtownie - możliwość dodania kategorii z kilku pól

- hurtownie - nowy parser do plików, szybsza aktualizacja produktów

- hurtownie – dodanie możliwość pobierania małego pliku XML, dla szybszej aktualizacji

- hurtownie - Matterhorn – dodanie przesyłki i płatności z hurtowni Matterhorn

- poprawka dla wyszukiwarki produktów – dotyczy niektórych szablonów sklepu

- wyświetlanie się cen w zaokrągleniu bez „01.99” we wszystkich miejscach w sklepie (przesyłki, opcje, koszt pakowania, promocja)

- zmiany w serwerze wiadomości

- wyłączenie filtrów z wyszukiwaniu zaawansowanym w wynikach wyszukiwania

- Allegro - unifikacja wszystkich miejsc, w których aktualizuje się stan i cena produktu

- Allegro – dodanie numeru NIP do sklepu przesyłanego z Allegro, dodanie do danych klienta w sklepie

- usunięcie nazwy sklepu z galerii zdjęć w serwisie Allegro – zgodnie z regulaminem Allegro.pl

- poprawka dla Id użytkownika Allegro przy wystawianiu aukcji przez generator html

- RSS – dodanie w kanale RSS ceny brutto z dodaną marżą

- porównywarki - dodanie link z autoryzacją

- porównywarki - możliwość wyłączania kategorii z exportu

- porównywarki - w XML dla porównywarek nie będą pokazywać się wyłączone kategorie w sklepie

- kopiowanie - duplikowanie produktu kasuje licznik odwiedzin i zamówień dla nowego produktu

- zmiany przy zapisie zdjęcia dodawanego do sklepu

- poprawka dla modułu nowości, promocje i polecane na stronie sklepu

- poprawka dla animowanych boxów (dla Chrome)

- poprawka dla pola producent przy liście produktów

- Paypal - poprawka dla końcowej kwoty

- dodatki bezpieczeństwa przy dodawaniu plików do sklepu poprzez panel sklepu

- poprawka - niewidoczny opis produktu , w niektórych szablonach sklepu

- poprawka dla galerii na karcie produktu (poprawienie błędu przy braku zdjęć dodatkowych)

- zmiany dla optymalizacji sklepu dla potrzeb pozycjonowania w Google

- atrybuty kategorii - zmiany w wyświetlaniu na karcie produktu

- poprawka dla ilości nowości na stronie z nowościami

- możliwość usuwania obrazka dla kategorii

- poprawka dla wyświetlania się linków

- zmiany w produktach oczekiwanych - niemożliwe do kupienia z listy produktów

- zmiany w wysyłaniu kategorii sklepu Allegro również dla zwykłych licytacji

- optymalizacja zapytań do bazy danych SQL sklepu - w celu szybszej pracy strony sklepu

- poprawka dla wyświetlania się ilości podkategorii

- poprawka liczenia rabatów dla wybranych wszystkich produktów

- poprawka dla list rozwijanych (producent, kategoria)

- zmiana w cenniku na stronie sklepu – ukryte kategorie nie będą się już pokazywać

- stylizacja listy produktów w widoku zamówienia

 

Uwaga!

  • Jeżeli posiadasz sklep w wersji własnościowej i nie masz ważnego pakietu aktualizacji to zamów go już teraz »
  • Jeżeli posiadasz sklep w wersji dzierżawionej to prawo do aktualizacji oprogramowania sklepu masz przez cały czas.
  • Jeżeli posiadasz szablon indywidualny lub Twój szablon sklepu został zmodyfikowany przez nas lub inną firmę, to poprzez aktualizację Twój sklep może nie zostać w pełni zaktualizowany (czyli nie wszystkie funkcje pokażą się w Twoim sklepie). W takiej sytuacji musisz zamówić usługę - > http://sstore.pl/dostosowanie-szablonu-sklepu-do-nowych-funkcji-oprogramowania-p-51.html
  • Dla większego bezpieczeństwa zmieniliśmy linki do pików XML dla porównywarek cen. Po zauktualizowaniu sklepu do wersji 4.1.6 musisz zmienić pilk XML w porównywarkach cen.
  • Jeżeli masz sklep dodany do porównywarki cen Ceneo to zaloguj się w panelu https://panel.ceneo.pl/ i zmień link do pliku na nowy. Nowy plik znajdziesz w swoim sklepie w dziale Merketing i reklama > Intergracje > Porównywarki cen > Ceneo.

 

 

  • Jeżeli po aktualizacji sklepu załączą się w Twoim sklepie zakładki z portali społecznościowych to możesz je wyłączyć w Konfiguracji sklepu > Ustawienia podstawowe > Zaawansowane > Konfiguracja > Integracje

 

 

 

Jeżeli masz jakieś swoje sugestie dotyczące zmian w oprogramowaniu sklepu możesz napisać do nas poprzez formularz >>

Lub napisz na naszym forum »



W razie pytań napisz do nas »
Zobacz także:






 





czytaj więcej... »



lis
22


Już za kilka dni zostanie wydana nowa aktualizacja oprogramowania sklepu internetowego.

W nowej aktualizacji zostanie dodanych wiele nowych i przydatnych funkcji, nowe integracje z serwisami zewnętrznymi oraz poprawki w funkcjonowaniu oprogramowania sklepu i nowe dodatki dla bezpieczeństwa sklepu.

 

Poniżej przedstawiamy najważniejsze nowości w oprogramowaniu sklepu:

 

 

- 4 nowe , nowoczesne szablony sklepu nadające się dla każdej branży (szablon2012_szary , szablon2012_jasno-niebieski , szablon2012_zielony, szablon2012_czarno_niebieski )

 

 

 

- możliwość dodania praktycznie każdego języka w sklepie - mechanizm tłumaczenia na inny język w panelu sklepu

 

 

- integracja sklepu z Pocztą Polską - integracja z e-nadawca poczty polskiej ( https://e-nadawca.poczta-polska.pl )

 

 

- integracja sklepu z serwisem aPaczka.pl - (https://www.apaczka.pl )- automatyzacja z firmami kurierskimi

 

 

- dodanie widgetów (wysuwanych zakładek z lewej lub prawej strony sklepu) dla serwisów społecznościowych : Facebook, Google +, Twitter, NK, YouTube

 

 

- możliwość edycji i ustalenia jakie kategorie mają się pokazywać w pliku XML dla porównywarek cen CENEO.pl , NOKAUT.pl, SKĄPIEC.pl

 

 

- możliwość określenia dla produktu w jakim czasie będzie zrealizowana wysyłka tego produktu

 

 

- dodanie linku z szybkim podglądem produktu w panelu administracyjnym sklepu na liście produktów

 

 

 

- dodanie do pliku XML dla Ceneo informacji o realizacji wysyłki produktu

- dodanie w panelu sklepu mechanizmu do pobierania najnowszych szablonów dla sklepu, szablonów dla aukcji Allegro i innych aukcji, dla pobierania nowych grafik jak banery, nagłówki, logo, tło

 

 

- dodanie zabezpieczenia Captcha dla formularzy wysyłania zapytań (np. zapytaj o produkt) na stronie sklepu

 

 

- możliwość załączenia filtrów z lewej strony sklepu

 

- faktura duplikat – dodanie daty wystawienia duplikatu

- informacja w panelu administracyjnym sklepu o wystawiającym fakturę dla klienta

- nowe informacje oraz stylizacja tekstu dla braku wyników wyszukiwania w sklepie

- aukcje Allegro w sklepie - lista sortowana wg daty zakończenia aukcji

- dodanie funkcji – sklep sam zakończy aukcje w Allegro.pl gdy nie będzie już na stanie produktu w sklepie

 

 

W najbliższej aktualizacji oprogramowania sklepu będą też znajdowały się poniższe poprawki:

- poprawka szablonów e-mail dla języka angielskiego i niemieckiego

- poprawione wyświetlanie ceny w sklepie

- poprawka godziny wystawienia dla Allegro – zmiany w Allegro

- zmiany w długości aukcji = 50 znaków

- poprawa szablonu dla sklepu na Facebooku

- zmiany w module hurtownie w sklepie

- moduł hurtownie w sklepie – dodanie nowego pasku postępu aktualizacji

- hurtownie - zabezpieczenie przed pobieraniem nieistniejących obrazków

- hurtownie - możliwość dodania kategorii z kilku pól

- hurtownie - nowy parser do plików, szybsza aktualizacja produktów

- hurtownie – dodanie możliwość pobierania małego pliku XML, dla szybszej aktualizacji

- hurtownie - Matterhorn – dodanie przesyłki i płatności z hurtowni Matterhorn

- poprawka dla wyszukiwarki produktów – dotyczy niektórych szablonów sklepu

- wyświetlanie się cen w zaokrągleniu bez „01.99” we wszystkich miejscach w sklepie (przesyłki, opcje, koszt pakowania, promocja)

- zmiany w serwerze wiadomości

- wyłączenie filtrów z wyszukiwaniu zaawansowanym w wynikach wyszukiwania

- Allegro - unifikacja wszystkich miejsc, w których aktualizuje się stan i cena produktu

- Allegro – dodanie numeru NIP do sklepu przesyłanego z Allegro, dodanie do danych klienta w sklepie

- usunięcie nazwy sklepu z galerii zdjęć w serwisie Allegro – zgodnie z regulaminem Allegro.pl

- poprawka dla Id użytkownika Allegro przy wystawianiu aukcji przez generator html

- RSS – dodanie w kanale RSS ceny brutto z dodaną marżą

- porównywarki - dodanie link z autoryzacją

- porównywarki - możliwość wyłączania kategorii z exportu

- porównywarki - w XML dla porównywarek nie będą pokazywać się wyłączone kategorie w sklepie

- kopiowanie - duplikowanie produktu kasuje licznik odwiedzin i zamówień dla nowego produktu

- zmiany przy zapisie zdjęcia dodawanego do sklepu

- poprawka dla modułu nowości, promocje i polecane na stronie sklepu

- poprawka dla animowanych boxów (dla Chrome)

- poprawka dla pola producent przy liście produktów

- Paypal - poprawka dla końcowej kwoty

- dodatki bezpieczeństwa przy dodawaniu plików do sklepu poprzez panel sklepu

- poprawka - niewidoczny opis produktu , w niektórych szablonach sklepu

- poprawka dla galerii na karcie produktu (poprawienie błędu przy braku zdjęć dodatkowych)

- zmiany dla optymalizacji sklepu dla potrzeb pozycjonowania w Google

- atrybuty kategorii - zmiany w wyświetlaniu na karcie produktu

- poprawka dla ilości nowości na stronie z nowościami

- możliwość usuwania obrazka dla kategorii

- poprawka dla wyświetlania się linków

- zmiany w produktach oczekiwanych - niemożliwe do kupienia z listy produktów

- zmiany w wysyłaniu kategorii sklepu Allegro również dla zwykłych licytacji

- optymalizacja zapytań do bazy danych SQL sklepu - w celu szybszej pracy strony sklepu

- poprawka dla wyświetlania się ilości podkategorii

- poprawka liczenia rabatów dla wybranych wszystkich produktów

- poprawka dla list rozwijanych (producent, kategoria)

- zmiana w cenniku na stronie sklepu – ukryte kategorie nie będą się już pokazywać

- stylizacja listy produktów w widoku zamówienia

 

Uwaga!

  • Jeżeli posiadasz sklep w wersji własnościowej i nie masz ważnego pakietu aktualizacji to zamów go już teraz »
  • Jeżeli posiadasz sklep w wersji dzierżawionej to prawo do aktualizacji oprogramowania sklepu masz przez cały czas.

 

Jeżeli masz jakieś swoje sugestie dotyczące zmian w oprogramowaniu sklepu możesz napisać do nas - biuro@sstore.pl

Lub napisz na naszym forum »



 

W razie pytań napisz do nas »
Zobacz także:






 





czytaj więcej... »



lis
22


Chesz zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym, chesz więcej sprzedawać?

Zastanawiasz się jak zdobyć nowych klientów?

 

Klienci trafią do Twojego sklepu poprzez porównywarkę cen lub poprzez wyszukiwarkę Google!

 

Twój sklep może pozyskać klientów z obu źródeł, jednak nie są one darmowe.

Trzeba jednak pamiętać, że reklama jest dźwignią handlu i tak naprawdę każda złotówka wydana na reklamę sklepu powinna przynieśc Ci zwrot z inwestycji + dodatkowy zysk!

Oczywiście to się sprawdza tylko wtedy gdy wydasz ją w sposób racjonalny!

Naszym klientom proponujemy promować sklep w porównywarce Ceneo - to jest najbardziej popularna porównywarka w Polsce. Zobacz jak dodać sklep do porównywarki ceneo »

Bardzo efektywną formę pozyskiwania nowych klientów jest też reklamowanie się wynikach wyszukiwarki Google - wyszukiwarka Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce.

Jeżeli chcesz aby reklamy Twojego sklepu pokazywały się nad wynikami wyszukiwań lub po prawej stronie ich to musisz zamówić taką reklamę.

Aby ustawić optymalnie taką reklamę i kampanię w Google Adwords to musisz zainteresować się poniższymi informacjami.

 

 

Zaloguj się w swoim koncie Google Adwords i utwórz swoją pierwszą kampanię.

 

 

Nazwij kampanię, np Kampania nr 1 i ustaw wszystkie opcje jak na poniższym obrazku.

 

 

 

Jako lokalizację ustaw Polskę.

Ustal budżet na dzień, np 20 zł lub więcej.

Im większy będzie ustawiony budżet tym częściej Twoja reklama pokaże się i będziesz mieć większy ruch na swojej stronie

Oczywiście jeżeli ustawisz budżet 20 zł dziennie to dobrze abyś zasilił swoje konto w Google Adwords kwotą 600 zł, aby reklamy pokazywały się przez cały miesiąc.

Także w każdej chwili możesz zwiększyć budżet i wpłacić dodatkową kwotę na konto Google Adwords.

Po ustawieniu tych parametrów zapisz kampanię klikając w Zapisz i kontynuuj.

 

 

 

Następnie trzeba ustawić reklamy dla tej kampanii.

Jeżeli masz sklep, w którym sprzedajesz np obuwie firmy Tommy Hilfiger to na początku wpisz do wyszukiwarki w Google zapytanie np. obuwie Tommy Hilfiger i zobacz jak reklamuje się Twoja konkurencja, zobacz jakich reklam używa do reklamowania swojego sklepu i postaraj się ułożyć lepsze hasła reklamowe aby przyciągnąć do siebie zainteresowanych tymi produktami klientów.

 

Potem zajmij się ustawianiem reklam dla grupy reklam, którą nazwij np. Obuwie Tommy Hilfiger.

Uzupełnij nagłówek reklamy wpisując np. Buty Tommy Hilfiger sklep .

Uzupełnij wiersz opisu 1 i wiersz opisu 2.

W polu Wyświetlany URL możesz wpisać skrócony adres www do reklamowanej strony swojego sklepu, na której znajdują się reklamowane artykuły.

Np jeżeli adres tej strony brzmi http://freshstyle.pl/tommy-hilfiger-m-1.html to możesz umieścić w tym polu tylko freshstyle.pl/buty-tommy-hilfiger.

W następnym polu, czyli w Docelowy URL, wpisz już prawidłowy adres czyli http://freshstyle.pl/tommy-hilfiger-m-1.html.





Następnie wybierz słowa kluczowe dla tej grupy reklam.

Wybierz z prawej strony odpowiednią kategorię słów kluczowych i przy wybranym słowie kliknij dodaj, a zostaną dodane do środkowego okienka.

Po wybraniu wszystkich interesujących Cię słów zapisz grupę reklam.



 

 

Uwaga!

Gdy zapiszesz grupę reklam to przejdź ponownie do zakadki Ustawienia i wybierz Zmień ustawienia kampanii.

Przy pozycji Stawki i budżet a dokładniej w pozycji Nacisk na kliknięcia, automatyczne określanie stawek, brak limitu stawki CPC kliknij w Edytuj i ustaw Limit stawki CPC np wpisując tam 0,50 zł.

Dzięki taemu system Google Adwords nie ustawi większej stawki za klikniecie niż tam maksymalna ustawiona przez nas tutaj.

Potem zapisz zmiany.

 

 
 
Jeżeli wszystkie powyższe ustawienia zostały już przeprowadzone to należy dodać nowe reklamy.
Trzeba dodać tyle reklam ile produktów chciałbyś reklamować.
Np. jeżeli chcesz reklamować 10 grup reklamowych to musisz dodać 10 reklam.
Możez reklamować konkretne produkty lub pordukty konkretnego producenta.
Możesz reklamować cały sklep jako sprzedający określony asortyment, lecz lepsze efekty osiągniesz reklamując konkretne asortymenty i gdy będziesz kierował reklamy w Google Adwords do konkretnych podstron ( stron z tymi produktami ) niż do strony głównej sklepu.
Tak więc przejdź ponownie do zakadki Reklamy
 
 
i wybierz przycisk Nowa reklama
 
 
Wybierz grupę reklam, np tą którą utworzyłeś wcześniej "Obuwie Tommy Hilfiger"
 
 
Zobaczysz wcześniej wprowadzoną reklamę, w której będziesz mógł wprowadzić zmiany.
Zmień nagłówek reklamy aby opisywał reklamowany rodukt lub grupę reklamową.
Wpisz odpowiednie informacje w Wierszu opisu 1 i w Wierszu opisu 2.
Potem zmień Docelowy URL na właściwy, czyli kierujący do tych reklamowanych produktów na stronie swojej.
Zmień też Wyświetlany URL, aby był nazwą zbliżony do tego właściwego, lecz może być prostszy.
 
 
Jeżeli chcesz aby za Ciebie optymalną kampanię i reklamy zrobili profesjonaliści to zamów usługi - http://sstore.pl/marketing-www-c-0_34.html » 
 
W razie pytań napisz do nas »
Zobacz także:





 


czytaj więcej... »



lis
22

Oprogramowanie e-sklepu  - platforma sklepyWWW.pl - posiada integrację z serwisem PostPlus.

 

 

Dzięki serwisowi PostPlus.pl możesz generować druczki pocztowe

  • Wysyłasz przesyłki Pocztą Polską i chcesz pewne procesy zautomatyzować?
  • Chcesz mieć wbodowany cennik Poczty Polskiej ?
  • Chcesz mieć rabaty na przesyłki do 35% ?




Oprogramowanie sklepu sStore - platforma sklepów sklepyWWW.pl - ma gotową integrację z serwisem PostPlus.

Czym jest PostPlus?

PostPlus jest to prosta w obsłudze aplikacja internetowa, która wspiera tworzenie przesyłek realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jej główne funkcje to:

  • Generowanie druczków pocztowych Generowanie Książki nadawczej
  • Zestawienia ilościowego Generowanie elektronicznej Książki nadawczej (plik XML)
  • Import danych ze sklepów internetowych i serwisu Allegro.pl




Dlaczego z Post Plus'em oszczędzasz więcej?

  • Jeżeli masz podpisaną umowę z Pocztą Polską, możesz uzyskać rabaty w wysokości od 0% do 26%. Korzystając z Post Plus'a Twoje zniżki zaczynać się będą od 4% do 35%. Jest to możliwe, ponieważ Post Plus wykonuje wszystkie poniższe czynności, za które Poczta Polska udziela dodatkowych rabatów:
  • Naniesienie na druczku: masy przesyłkiopłaty za przesyłkędaty oraz miejsca nadania przesyłkinapisu "opłata pobrana" oraz numeru Twojej umowy z Pocztą Polską.
  • Sporządzenie książki nadawczej (w dwóch egzemplarzach) wraz z wypełnieniem pól: danych adresata numeru nadawczegomasy przesyłkiopłaty za przesyłkę.
  • Przekazanie książki nadawczej w formie elektronicznej: pliku XML

 

 

 

Jak wygląda nadawanie przesyłek w Post Plus'ie

Cały proces został zaprojektowany zgodnie z zasadą 3 kliknięć:

1. Wybór zamówienia / aukcji / klienta.

2. Wybór rodzaju przesyłki.

3. Wybór ewentualnych opcji w formularzu i kliknięciu przycisku Utwórz.


Sprawdź, instrukcję nadawania paczek w programie Post Plus »



Uwaga!

Do końca listopada mamy promocję, wystarczy zacząć współpracę z PostPlus oraz doładować konto za 100 zł a dodatkowe 50 zł otrzymasz gratis!

Po doładowaniu konta napisz na e-mail: biuro@postplus.pl



 

W razie pytań napisz do nas »
Zobacz także:






 



czytaj więcej... »



sie
22

W dniu 22.08.2012r ukazała się nowa aktualizacja oprogramowania sklepu sStore - wersja 4.1.5



Właściciele sklepów dzierżawionych nie muszą nic robić, wszystkie sklepy zostaną zaktualizowane w ciągu kilku dni.


Właściciele sklepów w wersji własnościowej muszą sprawdzić czy mają ważne pakiety aktualizacji lub wykupić nowe -

http://sstore.pl/aktualizacje-programu-sklepu-w-nastepnym-roku-p-15.html

a potem przejść do działu Narzędzia / Aktualizacje programu i postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

Jako nazwy użytkownika i hasła, należy użyć danych do logowania się na serwer FTP.

 

 W najnowszej aktualizacji  wprowadzimy jak zawsze nowości i poprawki:

 

Lista nowości:

-nowy szablon sklepu "szablon2012_zolty"

 

-nowy szablon aukcji "szablon2012_zolty"

 

-nowy szablon sklepu "szablon2012_czerwony2"

 

-nowy szablon sklepu "szablon2012_czarno_czerwony"

 

 

-nowy szablon aukcji "szablon2012_czarno_czerwony"

 

 

-progi rabatowe  - rabat przy zamówieniach  przy określonych przez właściciela sklepu kwotach

 

 

-dodanie nowych płatności Transferuj.pl - prowizja od transakcji już od 1%!

 

-podpowiedzi przy dodawaniu i edycji produktu w sklepie

 

-zmiana układu w panelu sklepu - lepsza nawigacja

 

 

-dodanie szybkich statystyk sklepu

 

 

-zaawansowana edycja dla hurtowni w sklepie

-kasowanie ilości zależnej od opcji przy imporcie z hurtowni

-pokazywania progów cenowych na stronie produktu

-zmiany w panelu administracyjnym sklepu w dziale Produkty i kategorie - lepsza nawigacja

-dodanie filtru w panelu administracyjnym sklepu w dziale Produkty

 

 

-rozwiązanie problemu z końcówkami cen takimi jak np  .99 lub .01 i prawidłowym liczeniem podatku VAT

 

 

-dodanie w panelu administracyjnym sklepu (na liście produktów) ikony z linkiem do produktu na stronie sklepu -

dzięki temu łatwo możemy podejrzeć produkt na stronie sklepu

 

 

-zmiany w panelu przy wystawianiu produktów w serwisie aukcyjnym

-dodatkowe informacje przy dodawaniu produktu

-uwzględnienie marży przy dodawaniu produktu do zamówienia z pozycji panelu administracyjnego

-kupony - możliwość wyłączenia produktów będących w promocji

 

 

-hurtownie - import opisu z więcej niż 1 pola

-hurtownie - zmiany po imporcie pliku XML z hurtowni

-hurtownie - dodatkowy separator przy kopiowaniu kategorii

-hurtownie - dekompresja plików GZIP

-import aukcji z Allegro - dodano wybór czy ma się importować opis z kodem HTML czy bez

-usunięcie "SSP:..." z nazwy produków wystawionych w serwisie Allegro poprzez panel administacyjny sklepu

 

-Allegro - możliwość ustalenia czy przy ponownym wystawieniu produktu w aukcji Allegro mają się aktualizawać ilości i ceny czy np same ceny

 

-produkty wystawiony w serwisie Allegro.pl mają szarą ikonę generatora aukcji, na liście produktów w panelu administracyjnym sklepu

-dodanie w panelu administracyjnym sklepu przycisku "do góry" ułatwiającego przewijanie strony

 

-zmiana zdjęcia produktu dla Ceneo

-możliwość zapisu danych poprzez Webapi sStore - dodawanie produktów

-webapi sStore - możliwość zmiany, niektórych parametrów produktu

-nowa wyszukiwarka produktów w menu głównym panelu

 

 

-nowe linki z pomocą oraz linkiem do wysyłania zgłoszeń do serwisu pomocy sStore (sklepyWWW.pl)

 

 

-automatyczne wystawianie aukcji - możliwość uruchomienia mechanizmu co pół godziny

-dodanie szybkiego podglądu zamówienia na liście zamówień w panelu administracyjnym sklepu

 

 

 

-edytor w opisie kategorii sklepu - dzięki temu tekst opisu kategorii będzie ładnie wystylizowany

 

 

-nowy panel monitorowania efektów pozycjonowania w panelu sklepu  - http://ipozycjonowanie.pl/, http://panel.ipozycjonowanie.pl/ -

funkcja dostępna dla właścicieli sklepów, którzy mają wykupioną usługe pozycjonowania sklepu »

 

-grupy klientów - rabat dla wszystkich produktów

-automatyczny wybór najtańszej przesyłki z uwzględnieniem darmowej przesyłki

-płatności terminowe w sklepie - płatności na termin, funkcja przydatna dla sklepu hurtowni

 

 

-możliwość ustalenia minimalnej wartości dla zamówienia w sklepie - poniżej tej wartości nie będzie można złożyć zamówienia w sklepie

 

-dodatkowe opisy pod zdjęciami dla slidera - baneru dynamicznego

-stylizacja boxu "Powiedz znajomemu" na stronie sklepu

-porównywarki cen - pełne uwzględnienie wszystkich modyfikatorów cen produktów

-dodanie faktury w załączniku przy ponownym wysłaniu e-maila ze sklepu

-dodanie IP przy logowaniu klienta sklepu

-eHURT - dropshipping  - dodatek płatny

 

Lista poprawek:

-poprawka funkcji dodawania do koszyka  - dotyczy niektórych szablonów sklepu

-poprawka sesji dla Przelewy24

-poprawki dla niektórych szablonów aukcji

-załączenie animowanych boxów, w niektórych szablonach sklepu

-poprawka dla boxu Nowości

-poprawka walidacji regulaminu, dla niektórych systemów płatności

-poprawka niektórych szablonów sklepu

-poprawka drukowania zamówienia pod przeglądarką chrome

-drobna poprawka zapisu nagłówka dla szablonu sklepu

-poprawka dla języków w panelu administracyjnym sklepu

-poprawka dla zakładki w dziale wygląd - okno z wyborem koloru, tła szablonu

-poprawka dla wyświetlania zdjęcia głównego produktu

-poprawka dla slidera  - baneru dynamicznego

-poprawki dodawania do koszyka dla produktu, który nie ma żadnego zdjęcia

-poprawki dla zdjęć produktu w aukcjach Allegro

-Paypal - poprawka payer ID

-dodanie obsługi dodatkowych linków w stopce, dla niektórych szablonów sklepu

-poprawka rozwijanych kategorii, w niektórych szablonach sklepu

-poprawka dla webapi Allegro

-progi rabatowe - poprawka, dla niektórych progów

-Allegro - poprawka dla odbieranych przez sklep formularzy z Allegro

-Kurjerzy - poprawka dla numerów zamówień

-Kurjerzy - możliwość zmiany prefixu numeru zamówienia

-Allegro - zmiana posegregowania opcji wysyłki w sklepie

-poprawki dla szablonów aukcji - poprawienie linków do grafik dla szablonów aukcji

-wydłużony czas oczekiwania na połączenie z serwerem

-dodanie aktualizacji dostęności produktu przy dodawaniu produktu do koszyka

-poprawka treści e-mail-a w szablonach e-mail

-zmiana polecenia przy zbiorowym kopiowaniu produktów

-poprawka liczenia statystyk menadżera bannerów

-poprawka wyszukiwarki dla szablonu "facebook"

-Matterhorn dropshipping - dodanie identyfikatorów produktów

-raty Sygma Bank - nowy banner i box

-Paypal - poprawka kwoty zamówienia

-Paczkomaty24 - pobieranie indywidualnych cenników

-zmiana wyświetlania produktów w szablonach "szablon2012..."

-poprawki przy przenoszeniu produktów w panelu administracyjnym sklepu

-poprawka wyświetlania miniaturek zdjęć dla przeglądarki IE8

-ukrywanie kategorii  - poprawka dla niektórych szablonów sklepu

-poprawiona widoczność tekstów (m.in. koszyka), w niektórych szablonach sklepu

-ceny brutto w zamówieniu nawet w przypadku ich wyłączenia w sklepie

-poprawka formularza do usuwania zamówień w sklepie

-poprawka jednostek w sklepie

 

Uwaga! 

1.Po zaktualizowaniu sklepu proszę wykonać poniższe operacje. W innym wypadku mogą wystąpić problemy

z widocznością kolumn w  liście produktów w panelu administracyjnym sklepu.

Proszę w swojej przeglądarce internetowej usunąć historię przeglądania stron oraz wszystkie ciasteczka.

2.Jeżeli po aktualizacji oprogramowania zdjęcia w sklepie znikną lub będą przesunięte to proszę w konfiguracji sklepu

wybrać Ustawienia podstawowe > Zaawansowane > Zdjęcia,  w pozycjach Wysokość zdjęcia proszę wpisać wartości, np 150.

Gdy wartość będzie wynosić 0 to może występować właśnie problem ze zdjęciami.

 

 

Jeżeli masz jakieś swoje sugestie dotyczące zmian w oprogramowaniu sklepu możesz napisać do nas - biuro@sstore.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


czytaj więcej... »




Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion