Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej - integracja ze sklepem internetowym
Dzięki integracji oprogramowania sklepu z systemem „Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej”, masz możliwość automatyzacji procesów związanych z realizacją wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej.
„Elektroniczny Nadawca” to aplikacja przeznaczona dla Klientów Poczty Polskiej, którzy podpisali umowę na nadawanie przesyłek pocztowych z Pocztą Polską.
Dzięki modułowi „Elektroniczny Nadawca” masz możliwość m.in.:
generowanie dokumentów nadawczych (bez konieczności ich akceptowania przez PP S.A.) dla przesyłek z grupy KEP – z numerami nadawczymi pobieranymi bezpośrednio z serwera PP S.A. (bez konieczności występowania o zakres numerów);
korzystanie z tworzonej przez nadawcę na bieżąco bazy adresatów, z możliwością wykorzystania danych do generowania nalepek adresowych;
tworzenie książki nadawczej oraz zestawienia zgodnego z Regulaminem Poczty Firmowej (według aktualnego wzoru);
przesłanie danych elektronicznych do UP;
odbiór danych potwierdzonych przez UP po nadaniu przesyłek;
połączenie z systemem śledzenia dla wybranej (nadanej) przesyłki ze sprawdzeniem i wizualizacją statusu;
połączenie poprzez ODBC z bazami/źródłami danych klienta, w celu pobrania części lub kompletnych danych;
tworzenie szablonów przesyłek;
komunikację pomiędzy Przedstawicielem Handlowym a Klientem (w celu wymiany informacji);
przekazywanie informacji do UP o nadawanych przesyłkach przygotowanych w innych systemach np. EKN, Nadawca Umowny lub w formacie zgodnym z Interfejsem Wymiany Danych.
Zobacz jak poprawnie skonfigurować moduł Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej w sklepie internetowym »