Baza wiedzy
Dostaję dużo spamu na moją skrzynkę mailową

 

Co zrobić gdy na skrzynkę mailową trafia bardzo dużo spamu?


W pierwszej kolejności proszę do nas napisać w tej sprawie a sprawdzimy jak jest ustawiony filtr antyspamowy na Państwa koncie.

Gdy będzie ustawiony na wyższe wartości zmienimy je na mniejsze, aby lepiej odfiltrowywał pocztę ze spamu.

Oczywiście nie da się odfiltrować całego samu, bo często spam udaje normalną ofertę, którą otrzymuje się od swoich kontrahentów biznesowych.

Zalecamy także nie udostępniać na stronach www, na stronach sklepów internetowych, adresu e-mail, ponieważ roboty spamerów stąd właśnie zbierają te adresy i potem bezpośrednio na nie wysyłają swoje oferty - spam.

W zakładce kontakt najlepiej umieszczać formularz kontaktowy, zamiast adresu mail. W sklepach na oprogramowaniu sStore można łatwo umieścić go na stronie, a opisane jest to w instrukcji pod adresem https://support.sstore.pl/Knowledgebase/Article/View/124/17/jak-dodac-formularz-kontaktowy-do-strony-sklepu.

Można także zamiast pełnego adresu e-mail "info@jakasnazwa.pl" dodać adres w takiej postaci "info (małpa) jakasnazwa.pl".

 

(1 głosów)

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?