Baza wiedzy
Jak dodać pocztę sklepu w programie Mozilla Thunderbird

Aby dodać pocztę swojego sklepu do programu Mozilla Thunderbird. 

1. Na stronie głównej programu kliknij przycisk E-mail w sekcji Utwórz konfigurację konta

 

2. W kolejnym oknie kliknij przycisk Pomiń i użyj istniejącego adresu e-mail.

 

3. Wpisz swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło do skrzynki, którą utworzyłeś/aś w domenie sklepu i kliknij Kontynuuj.

 

4. Wybierz, czy chcesz łączyć się poprzez imap, czy pop3. W przypadku protokołu imap, program pocztowy będzie synchronizował wiadomości i foldery. Jeżeli utworzysz jakiś nowy folder dla e-maili w programie Mozilla Thunderbird, będzie on również dostępny w webowej wersji poczty pod adresem twojadomenasklepu.pl/roundcube. Jeżeli wybierzesz Pop3, zmiany wprowadzone po stronie Thunderbirda nie wpłyną na zawartość poczty na serwerze. 

Sprawdź, czy serwer poczty przychodzącej i wychodzącej to mail.twojadomena.pl. Jeżeli tak, kliknij Gotowe. W przeciwnym wypadku kliknij Konfiguracja zaawansowana i ręcznie wpisz adresy imap/pop3 oraz SMTP

 

5. Po zapisaniu ustawień program sprawdzi, czy hasło do poczty jest poprawne. Jeżeli tak, konfiguracja zostanie zapisana. Jeżeli Twój sklep nie posiada certyfikatu SSL, program Thunderbird wyświetli ostrzeżenie. W takim wypadku kliknij przycisk Dodaj wyjątek bezpieczeństwa. 

(0 głosów)

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?