Baza wiedzy
Jak dodać przycisk "Zadzwoń teraz" w sklepie.

Na stronie swojego sklepu możesz dodać przycisk Zadzwoń teraz (call), dzięki któremu klienci będą mogli kontaktować się z Tobą przy pomocy komunikatora Skype

W tym celu musisz jedynie wygenerować odpowiedni skrypt i umieścić go na stronie swojego sklepu w dodatkowym boxie - na przykład Szybki kontakt

1. Wejdź na stronę https://www.skype.com/pl/developer/create-contactme-buttons/

2. Wpisz swój login Skype, aby klienci mogli do Ciebie dzwonić, a następnie ustaw wygląd przycisku Call

 

3. Skopiuj wygenerowany skrypt, a następnie zaloguj się do panelu administracyjnego Twojego sklepu. 

4. Przejdź do menu Wygląd i treść > Dodatkowe boxy

 

5. Stwórz nowy box lub przejdź do edycji już istniejącego boxu, a następnie w edytorze wizualnym kliknij w przycisk < >  (źródło)

Uwagi

  • Jeżeli Twój sklep działa w wielu językach, ten sam skrypt musisz wkleić w edytorze treści boxu dla wszystkich wersji językowy.
  • Jeżeli jest to nowy box, którego jeszcze nie widać w sklepie pamiętaj, aby uaktywnić go w menu Wygląd i treść > Wygląd > Układ strony - moduły. 

6. Przejdź na stronę sklepu, aby zobaczyć rezultat. 

(0 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion