Baza wiedzy
Dlaczego po zmianie DNS sklep nie wyświetla się na nowej domenie, lub widać poprzednią stronę?

Jeżeli opłaciłeś/aś swój sklep www, a następnie zmieniłeś/aś adresy DNS u swojego rejestratora domeny na ns1.sstore.pl i ns2.sstore.pl, Twój sklep może jeszcze nie działać z kilku powodów. 

I. Upłynął zbyt krótki czas propagacji DNS od chwili zlecenia zmiany DNS u rejestratora domeny. Z reguły ten czas wynosi około dobę i podczas propagacji Twój sklep nie będzie dostępny pod docelową domeną. Pamiętaj również, że czas propagacji jest zależny od miejsca, z którego próbujesz odwiedzić sklep, więc po zmianie domeny jedni klienci mogą zobaczyć sklep po kilku godzinach, a inni po 24-48 godzinach. 

II. Pamięć DNS zapisana w routerze i systemie. Może się zdarzyć, że system będzie zapamiętywał starą konfigurację DNS, przez co komputer nie otworzy sklepu, lub przekieruje na starą stronę, podczas gdy na przykład na tablecie w innej sieci internetowej wszystko będzie prawidłowo działać. W takim przypadku musisz wyczyścić pamięć cache DNS na komputerze. 

1. Otwórz menu Start i w pole wyszukaj wpisz cmd, a następnie kliknij w cmd.exe.

 

Uwaga!
Opisane niżej czynności wymagają uprawnienia administratora systemu. Jeżeli nie jesteś zalogowany jako administrator, kliknij na cmd.exe prawym klawiszem myszy, a następnie wybierz Uruchom jako administrator i wpisz hasło administratora systemu. 

2. W wierszu poleceń wpisz komendę ipconfig /flushdns i naciśnij Enter.

 

3. Odśwież stronę sklepu w przeglądarce za pomocą skrótu Ctrl + F5 lub Ctrl + R, w zależności od używanej przeglądarki www. 

Jeżeli mimo opisanych kroków problem nie ustąpi, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@sstore.pl. Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00.

(3 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion