Jak założyć internetowy pasaż handlowy - e-pasaż

Nasze sklepy internetowe łatwo zmienisz w pasaże internetowe kilkoma kliknięciami, więc własny e-pasaż możesz mieć już w 2 minuty, bo tyle trwa automatyczna instalacja oprogramowania na naszych serwerach!

Zobacz, jak poprawnie założyć pasaż internetowy w kilka minut - krok po kroku.

 

 

Jak założyć własny e-pasaż?

E-pasaż zakłada się (tworzy się) podobnie jak sklep internetowy. Dla e-pasażu przygotowaliśmy specjalny, osobny serwis www, gdzie na stronie z cennikiem możesz wybrać interesujący Cię wariant i założyć własny e-pasaż na próbę - za darmo i bez zobowiązań!

 

 

 

 

W następnym kroku wprowadź adres Twojego e-pasażu.

 

 

 

 

 

Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, zarejestruj się w naszym systemie. Na tym koncie znajdziesz wszystkie swoje umowy pomiędzy nami, faktury oraz zamówienia.

 

 

 

 

 

Po utworzeniu pasażu otrzymasz e-mail Sklep będzie gotowy za dwie minuty - dane do logowania. W jego treści znajdziesz linki do pasażu oraz panelu administracyjnego, login, hasło oraz fakturę pro-forma na wybrany pakiet (i na zarezerwowaną domenę, o ile wybrałeś taką opcję).

 

 

 

 

Jak zmienić utworzony sklep w e-pasaż?

1. Aby zmienić sklep internetowy w e-Pasaż internetowy należy włączyć tryb pracy jako e-pasaż w sklepie. Wystarczy zalogować się do panelu sklepu i z menu wybrać pozycje Produkty i kategorie > e-pasaż  i przy trybie pracy przejść na e-pasaż.

2. Wtedy zamiast koszyka na stronie e-Pasażu będzie pokazywał się przycisk "Przejdź do sklepu", czyli e-Sklep zmieni się w e-Pasaż, w którym nie będzie można kupić produktów, lecz będzie się przechodzić do sklepu partnerskiego reklamodawcy.

 



 

 

 

 

6. Zarejestruj się w jakimś serwisie affiliacyjnym, na przykład Webepartners, Salesmedia, afilo i uzyskaj plik XML w formacie porównywarki Nokaut, który będzie zawierał ofertę produktową. Procedurę uzyskania linka opisano na przykładzie Webepartners. 

Jak uzyskać plik XML do oferty sklepu na przykładzie Webepartners

Zarejestruj się w serwisie na stronie http://panel.webepartners.pl/Account/Login,

 

 

 

 

 

 

 

Po zalogowaniu się do panelu serwisu WebePartners wybierz z menu "Programy Partnerskie".

W filtrowaniu wybierz odpowiednie opcje, obok możesz wybrać kategorię, w statusie zaznacz "Nie dołączyłem" i kliknij w "Wyszukaj".Potem wybierz interesujący Cię program i kliknij przy nim w "Dołącz".
Pokaże się okno z regulaminem, którego trzeba zaakceptować. Po zaakceptowaniu regulaminu musisz zaczekać aż reklamodawca Cię zaakceptuje, a gdy tak się stanie zostaniesz poinformowany e-mailem.
Nie wszystkie programy wymagają akceptacji reklamodawcy!

 

 

 

Gdy już zostaniesz zaakceptowany przez Reklamodawcę, wybierz z menu Narzędzia Wydawcy zakładkę "Plik XML".
Następnie Utwórz nowy plik XML 

 

 

 

W następnym kroku dodaj nazwę pliku, opis plik oraz wybierz schemat pliku XML "Nokaut" i kliknij w "Zapisz XML".

 

 

 

 

W następnym kroku znajdziesz listę plików XML. Wybierz interesujący Cię plik z listy i kliknij w "pobierz". W kolejnym oknie zaznacz link do pliku XML, skopiuj go i przejdź do panelu swojego sklepu/pasażu internetowego.

 

 

 

 


 

 

Jak wgrać produkty z serwisu affiliacyjnego do pasażu

1. Przejdź do menu >Produkty i kategorie >e-pasaż.

 


 

 

2. Kliknij w ikonę Dodaj nowego sprzedawce, aby przejść do dodawania partnera.

 

 

 

3. Wprowadź nazwę dla partnera, wklej link do pliku XML pochodzący od WebePartners.pl, a następnie wybierz stawkę podatku VAT dla cen importowanych produktów i kliknij Zapisz.

 

 

 

 

Importowanie produktów z WebePartners.pl

Aby zaimportować produkty z WebePartners, wystarczy kliknąć w ikonę pliku w kolumnie Importuj.

 

 

 

Na kolejnej stronie zobaczysz proces pobierania produktów do sklepu. Zostaniesz zapytany "Czy chcesz zmapować kategorie z pliku xml z kategoriami Twojego sklepu" wybierz NIE. Podczas trwania importu nie zamykaj tej strony.

 

 

 

 

Po przejściu na stronę e-pasażu, zamiast przycisku Do koszyka, pojawi się przycisk Przejdź do sklepu.

 

 

 

 


(31 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion