Baza wiedzy
Nie mogę wysłać newslettera z informacją o produkcie lub dochodzi on tylko do niektórych klientów.

Podczas wysyłania newslettera, w którym jako rodzaj został wybrany tryb Informacje o produkcie sklep sprawdza, czy przynajmniej jeden produkt dodany do newslettera znajduje się na liście obserwowanych produktów u klienta. Jeżeli żaden klient nie obserwuje żadnego z produktów dodanych na liście Wybrane produkty, wysłanie newslettera się nie uda. 

Na poniższym przykładzie przedstawiono rozsyłanie newslettera dotyczącego drukarki.

 

Kliknięcie przycisku Wyślij może zwrócić informację o tym, że jest 0 e-maili do wysłania i na kolejnej stronie nie będzie przycisku Wyślij, ponieważ nikt nie obserwuje produktu Drukarka.

 

W jaki sposób klient wybiera produkty do obserwacji?

Klient może dodawać produkty do obserwowanych na dwa sposoby:

1. Klikając przycisk Informuj mnie o zmianach na karcie produktu (Dostępne tylko dla zalogowanych klientów)

 

2. Zaznaczając interesujące go produkty na liście zakupionych produktów po złożeniu zamówienia w sklepie. 

 

Pamiętaj również, że klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania e-maili o wybranych wcześniej produktach za pomocą panelu klienta w zakładce Powiadomienia o produktach.

 

Biorąc pod uwagę fakt, że informacje o produktach trafiają tylko do klientów, którzy są nimi zainteresowani, ilość rozesłanych e-maili jest z reguły mniejsza od liczby subskrybentów newslettera i klientów chcących otrzymywać newsletter. Jeżeli na przykład roześlesz informację tylko o produkcie Laptop, to przedstawiony wyżej klient nie dostanie Twojej wiadomości, ponieważ nie jest zainteresowany laptopem. 

(1 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?