Klienci sklepu na oprogramowaniu sStore mogą otrzymać jednorazowy kod rabatowy w dwojaki sposób: poprzez wymianę punktów uzyskanych w programie lojalnościowym lub poprzez newsletter.
W niniejszym artykule poznasz oba te sposoby.
Uzyskiwanie kuponów w ramach programu lojalnościowego
Aby klienci mieli możliwość wymiany punktów z programu lojalnościowego, w pierwszej kolejności musisz oczywiście stworzyć taki program.
1. Wskaż menu Konfiguracja > Marketing > Program lojalnościowy.
2. Zaznacz pole Włącz program lojalnościowy, a następnie ustal sposób przyznawania punktów za zakupy, subskrybcję newslettera, lub za dodanie recenzji do produktu.
3. Kliknij Zapisz.
4. Przejdź do menu Marketing > Rabaty > Kupony rabatowe i utwórz nowy kupon rabatowy. Podczas jego tworzenia zaznacz pole Program lojalnościowy i wprowadź wymaganą ilość punktów.
5. Kliknij Zapisz.
Od teraz klienci będą mogli wymienić punkty z programu lojalnościowego na kupony rabatowe w menu Moje konto > Mój program lojalnościowy.
Rozsyłanie kuponów za pomocą newslettera
1. Przejdź do menu Marketing > Newsletter, a następnie kliknij w Nowy newsletter.
2. Jako typ newslettera wybierz Wysyłanie kuponu, a następnie wprowadź treść za pomocą dostępnego edytora i kliknij Zapisz.
3. Przy utworzonym newsletterze kliknij w przycisk Wyślij (zielona koperta), a następnie wybierz kupon rabatowy i odpowiednią grupę odbiorców.
4. Kliknij Zapisz, a następnie Wyślij. Sklep roześle kupon rabatowy do tych klientów, którzy wyrazili chęć otrzymywania newslettera i jednocześnie nie są wykluczeni z kuponu rabatowego.
W zależności od treści szablonu Newsletter w menu Wygląd i treść > Szablony e-mail, klient otrzyma treść newslettera wraz z kodem rabatowym, który może dodatkowo zawierać powitanie oraz dane o sklepie w stopce lub pozdrowienia.
Zobacz również