Baza wiedzy
Koszty wysyłki przez paczkomaty (inPost) w koszyku wynoszą 0,00 zł. Co robić?

W przypadku modułu wysyłki Paczkomaty InPost może się zdarzyć, że koszty wysyłki dla wszystkich paczkomatów wyświetlanych w koszyku wyniosą 0,00 zł, lub będą pokazywały jedynie koszty pakowania, o ile takie zostaną wprowadzone. 

 

Aby rozwiązać ten problem

1. Przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka, a następnie przejdź do edycji modułu, w którym jako system zintegrowany wybrałeś Paczkomaty

2. Zwróć uwagę na wprowadzone koszty wysyłki zależne od wagi. W przypadku paczkomatów nie wprowadza się cen, tylko gabaryty paczek A, B, lub C. 

 

3. Sprawdź, czy podany adres e-mail oraz hasło do menadżera paczek inPost są prawidłowe. W tym celu wystarczy skopiować login i hasło z poniższego okna i użyć ich do logowania na tej stronie: https://manager.paczkomaty.pl/zaloguj

 

Jeżeli logowanie do menadżera paczek nie powiodło się, popraw dane w panelu sklepu. Jeżeli dane są prawidłowe, a mimo to nie możesz się zalogować, musisz aktywować swoje konto do menadżera paczek. W tym celu kliknij link aktywacyjny w e-mailu od inPost. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem aktywacyjnym, sprawdź folder spam w Twojej poczcie lub skontaktuj się z inPost w celu aktywacji konta. 

(0 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion