Jeżeli dopiero zainstalowałeś/aś swój pierwszy sklep internetowy i zalogujesz się do panelu administracyjnego po raz pierwszy, zostaniesz przeprowadzony przez prosty kreator konfiguracji sklepu, dzięki któremu wprowadzisz wszystkie najważniejsze parametry potrzebne do rozpoczęcia sprzedaży, począwszy od informacji o nazwie Twojego sklepu, danych firmy, a na dodaniu produktów kończąc.
Po pierwszym wejściu do panelu administratora, pojawi się następująca strona.
To właśnie kreator konfiguracji. Aby rozpocząć kliknij w przycisk Skonfiguruj swój sklep, a następnie wpisz nazwę Twojego sklepu i adres e-mail.
Kolejny krok to podanie danych o Twojej firmie. Wprowadź dane adresowe oraz numer konta.
Po podaniu danych o sklepie pora na jego ustawienia. W kolejnych krokach wprowadzisz dane o sklepie dla wyszukiwarek, takich jak Google, skonfigurujesz płatność oraz wysyłkę zamawianych produktów.
Uwaga!
Na tym etapie jedynie włączasz i wyłączasz moduły płatności oraz wysyłki. Właściwej konfiguracji dokonasz później w module Wysyłka, oraz Płatność.
Ostatnim etapem konfiguracji za pomocą kreatora jest dostosowanie wyglądu sklepu. Wybierz interesujący Ciebie szablon.
Po wybraniu szablonu zostaniesz przekierowany na stronę dodawania produktów. Szczegóły na temat dodawania produktów znajdziesz w instrukcji Produkty i kategorie.
Przewodnik konfiguracji możesz wywołać w dowolnej chwili w menu Konfiguracja > Przewodnik konfiguracji.
Jeżeli jesteś naszym nowym klientem i założyłeś swój pierwszy sklep, zapoznaj się również z artykułem Gdzie szukać pomocy.