Możesz ustawić konieczność aktywacji nowych kont Twoich klientów w panelu administracyjnym sklepu. Aktywacja spowoduje wygenerowanie losowego hasła do logowania się w sklepie, które następnie zostanie wysłane w wiadomości e-mail do klienta.
Aby rozpocząć, wskaż polecenie Konfiguracja > Klienci.
Na kolejnej stronie znajdź pozycję Zezwól na rejestrację nowych klientów i ustaw ją na Nie.
Od tej pory nowi klienci nie będą mieli możliwości zdefiniowania nowego hasła podczas rejestracji. Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych przez klienta i ich zapisaniu, jego konto nie będzie jeszcze aktywne. Nieaktywne konta możesz sprawdzić w menu Klienci i zamówienia > Klienci. Konta wymagające akceptacji i wygenerowania hasła są wyświetlane na czerwono.
By aktywować klienta, kliknij w przycisk edycji, a następnie w Edytuj. Kliknij w przycisk Wygeneruj losowe hasło i koniecznie zaznacz pole Wyślij e-mail do klienta.