Tak, sklepy na oprogramowaniu sStore pozwalają na sprzedawanie produktów na zamówienie. Aby pokazać Twoim klientom, że dany produkt jest dostępny na zamówienie, należy wybrać odpowiednią opcję z listy Wysyłka podczas edycji stanu magazynowego dla danego produktu.
Aby rozpocząć, kliknij menu Produkty i kategorie, a następnie kliknij w przycisk Edytuj przy wybranym produkcie.
Przejdź na kartę Magazyn i w polu Wysyłka z rozwijanej listy wybierz czas wysyłki z dopiskiem Produkt na zamówienie. W przypadku produktów na zamówienie możesz ustawić nieokreśloną ilość sztuk w magazynie.
Po zapisaniu zmian przejdź na stronę produktu w sklepie. W miejscu Wysyłka pojawi się komunikat Produkt na zamówienie.
Uwaga!
Jeżeli potrzebujesz niestandardowego czasu dostawy z jednoczesną informacją, że jest to produkt na zamówienie, wprowadź ujemną wartość w kolumnie Wysyłka na liście produktów. Na przykład gdy wpiszesz -60 dni, będą to dwa miesiące, produkt na zamówienie.
Jeżeli na liście produktów nie widzisz kolumny Wysyłka, kliknij w przycisk Ustawienia widoku listy produktów, a następnie aktywuj kolumnę Wysyłka, ustaw jej pozycję i kliknij Zapisz.
UWAGA!
Aby informacja o produkcie na zamówienie była widoczna, opcja pokazywania czasu wysyłki na karcie produktu musi być włączona. Jeżeli na karcie produktu w Twoim sklepie nie widać czasu dostawy, należy przejść do menu Konfiguracja > Produkty > Ustawienia produktów i zmienić opcję Wyświetlaj czas realizacji wysyłki na TAK.