Baza wiedzy
Jak dodać link śledzenia przesyłek do sklepu internetowego?

Firmy świadczące usługi wysyłkowe oferują swoim użytkownikom możliwość monitorowania przesyłek. Możesz uzupełnić moduły dostawy w swoim sklepie o linki śledzenia, dzięki którym będą oni wiedzieć, gdzie w danym momencie znajduje się zamówiony w sklepie towar. Link śledzenia znajdziesz na stronie operatora (Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej, Siódemka, UPS itp.)

Odszukaj link śledzenia i wklej go w odpowiednie pole podczas edycji modułu wysyłki.

 

 

Uwaga!!!
W linku śledzenia znajduje się numer nadania. Zastąp go zmienną $nr_wysylki$. Dzięki temu sklep automatycznie uzupełni linki wysyłane do klientów odpowiednim numerem i link będzie prowadzić do monitorowania konkretnej przesyłki.

Gdy zmienisz status zamówienia, do klienta zostanie wysłany e-mail z odpowiednią informacją. Treść tej informacji możesz edytować w panelu administracyjnym sklepu (Wygląd i treść > Szablony e-maili). Chodzi tu o szablon o nazwie "Aktualizacja zamówienia".

 

 

Kliknij przy nim ikonę Edytuj w kolumnie "Akcja" i wstaw do treści e-maila
#LINK_SLEDZENIA#.

 

 

Gdy wyślesz towar, wprowadź w zamówieniu (na karcie Wysyłka) odpowiedni numer nadania.

 

 

Jeśli przesyłka zostanie nadana poprawnie, klient sklepu otrzyma w e-mailu odpowiednio spreparowany link do monitorowania przesyłki. W przeciwnym wypadku zamiast linku pojawi się komunikat "Niedostępny" lub odpowiednie jego tłumaczenie.

Firma InPost (Paczkomaty24) nie udostępnia linku do śledzenia przesyłek. Zatem konfigurując w sklepie opcję wysyłki za pośrednictwem paczkomatów warto dodać do szablonu e-mail "Aktualizacja zamówienia" informację, że przesyłki obsługiwane przez InPost można monitorować na stronie http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke. Można też dodac w nim znacznik #NR_NADANIA#, który zostanie zamieniony automatycznie na numer nadania danej przesyłki. Tak więc, gdy klient Twojego sklepu wybierze opcję wysyłki "Paczkomaty24" i paczka zostanie nadana oraz zmieniony zostanie status zamówienia, to klient otrzyma numer nadania przesyłki i informację z linkiem do strony, na której będzie mógł sprawdzić, gdzie jego paczka obecnie się znajduje.

 

Zobacz też:

(2 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?