Baza wiedzy
Jak dodać link śledzenia przesyłek do sklepu internetowego?

Firmy świadczące usługi wysyłkowe oferują swoim użytkownikom możliwość monitorowania przesyłek. Możesz uzupełnić moduły dostawy w swoim sklepie o linki śledzenia, dzięki którym będą oni wiedzieć, gdzie w danym momencie znajduje się zamówiony w sklepie towar. Link śledzenia znajdziesz na stronie operatora (Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej, Siódemka, UPS itp.)

Odszukaj link śledzenia i wklej go w odpowiednie pole podczas edycji modułu wysyłki.

 

 

Uwaga!!!
W linku śledzenia znajduje się numer nadania. Zastąp go zmienną $nr_wysylki$. Dzięki temu sklep automatycznie uzupełni linki wysyłane do klientów odpowiednim numerem i link będzie prowadzić do monitorowania konkretnej przesyłki.

Gdy zmienisz status zamówienia, do klienta zostanie wysłany e-mail z odpowiednią informacją. Treść tej informacji możesz edytować w panelu administracyjnym sklepu (Wygląd i treść > Szablony e-maili). Chodzi tu o szablon o nazwie "Aktualizacja zamówienia".

 

 

Kliknij przy nim ikonę Edytuj w kolumnie "Akcja" i wstaw do treści e-maila
#LINK_SLEDZENIA#.

 

 

Gdy wyślesz towar, wprowadź w zamówieniu (na karcie Wysyłka) odpowiedni numer nadania.

 

 

Jeśli przesyłka zostanie nadana poprawnie, klient sklepu otrzyma w e-mailu odpowiednio spreparowany link do monitorowania przesyłki. W przeciwnym wypadku zamiast linku pojawi się komunikat "Niedostępny" lub odpowiednie jego tłumaczenie.

Firma InPost (Paczkomaty24) nie udostępnia linku do śledzenia przesyłek. Zatem konfigurując w sklepie opcję wysyłki za pośrednictwem paczkomatów warto dodać do szablonu e-mail "Aktualizacja zamówienia" informację, że przesyłki obsługiwane przez InPost można monitorować na stronie http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke. Można też dodac w nim znacznik #NR_NADANIA#, który zostanie zamieniony automatycznie na numer nadania danej przesyłki. Tak więc, gdy klient Twojego sklepu wybierze opcję wysyłki "Paczkomaty24" i paczka zostanie nadana oraz zmieniony zostanie status zamówienia, to klient otrzyma numer nadania przesyłki i informację z linkiem do strony, na której będzie mógł sprawdzić, gdzie jego paczka obecnie się znajduje.

 

Zobacz też:

(2 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas
Copyright © 2008-2020 sStore. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz więcej.

Od 12 lat tworzymy i projektujemy profesjonalne sklepy internetowe. E-sklepy są zakładane na naszej platformie sklepowej SKLEPYWWW.PL, na której każdy może wybrać gotowy sklep internetowy dla swojej branży. Oprogramowanie sklepu internetowego posiada mnóstwo integracji, między innymi z Allegro, hurtowniami - dropshipping, systemami płatności, firmami kurierskimi, porównywarkami cen, Facebookiem oraz z wieloma innymi serwisami i systemami. A to wszystko w najlepszych cenach na rynku!

Od początku również zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem sklepów internetowych i stron WWW. Dzięki naszemu doświadczeniu i możliwościom wypromujesz w Google swój e-sklep lub stronę WWW. Znamy się ma marketingu internetowym, pomożemy Ci w kampaniach Google AdWords (teraz Google Ads), promowaniu na Facebooku i w porównywarkach cen a także w internetowych pasażach handlowych.

Z nami rozpoczniesz oraz rozkręcisz swój własny e-biznes!

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion