Cashbill to system płatności elektronicznych dedykowany sklepom internetowym. Ze względu na prostotę konfiguracji i użytkowania zdobywa sobie coraz liczniejsze grono zwolenników. Możesz w łatwy sposób umożliwić klientom swojego sklepu korzystanie z płatności Cashbill.
Aby to zrobić:
1. Załóż konto firmowe na stronie https://panel.cashbill.pl/#register ».
W procesie rejestracji należy uzyskać następujące dane, które będą wykorzystane w konfiguracji modułu płatności w sklepie sStore:
- Identyfikator Punktu Płatności (ShopId),
- Klucz Punktu Płatności.
Uwaga!!!
W konfiguracji Punktu Płatności jako Rodzaj interfejsu komunikacji, wybierz "Web Service".
Podczas konfiguracji kanału należy podać adres "serwerowego potwierdzenia płatności". Ma on następującą postać:
http://twojadomena.pl/ext/modules/payment/cashbill/backend.php
Oczywiście w miejscu "twojadomena.pl" wpisz adres swojego sklepu.
2. W panelu sklepu przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Płatność.
3. Na liście płatności odszukaj pozycję Cashbill i kliknij przy niej ikonę Edytuj w kolumnie "Akcja".
4. Zainstaluj moduł CashBill.
5. Przejdź do edycji modułu klikając ikonkę w kolumnie "Akcja", a następnie Edytuj w nowo otwartym oknie. Pojawi się formularz, w którym uzupełnij dane konta w serwisie CashBill.
6. Poniżej ustaw statusy zamówienia. By dowiedzieć się więcej o tworzeniu statusów, zapoznaj się z instrukcją statusów zamówienia ».
7. Kliknij Aktualizuj. Nowa forma płatności będzie odtąd dostępna w koszyku klienta.