Jak włączyć filtry opcji i atrybutów na stronach kategorii w sklepie internetowym?

Często zdarza się, że klienci sklepu przeglądają listy produktów w poszukiwaniu konkretnych modeli, rozmiarów, kolorów itp. Te i inne własności produktów ustawiamy za pomocą opcji produktów oraz atrybutów kategorii. Żeby ułatwić klientom przeglądanie oferty sklepu, można włączyć wyświetlanie na stronach kategorii boxu, który zawiera filtry opcji oraz atrybutów.

 

 

Aby włączyć filtry opcji i atrybutów:

1. Z menu Konfiguracja wybierz Asortyment > Listowanie produktów.

2. Na liście opcji odszukaj i włącz opcję "Pokazywanie filtrów opcji i atrybutów".

 

 

Jeżeli włączysz też opcję "Moduł filtrów z zaznaczaniem opcji", klienci będą mogli wybierać więcej niż jedną opcję. W ten sposób można odszukać jednocześnie np. ubrania o kilku preferowanych rozmiarach.

 

Filtry mogą też być wyświetlane w jednej z bocznych kolumn na stronie sklepu. Aby włączyć takie "pionowe" filtry, przejdź do menu Wygląd i treść > Wygląd i wybierz pozycję Układ. Następnie odszukaj i zaznacz box o nazwie "Filtry".

 

 

Gdy klikniesz Zapisz, filtry pojawią się w wybranym miejscu strony.

 

 

 

Zobacz też:

(1 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas
Copyright © 2008-2020 sStore. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz więcej.

Od 12 lat tworzymy i projektujemy profesjonalne sklepy internetowe. E-sklepy są zakładane na naszej platformie sklepowej SKLEPYWWW.PL, na której każdy może wybrać gotowy sklep internetowy dla swojej branży. Oprogramowanie sklepu internetowego posiada mnóstwo integracji, między innymi z Allegro, hurtowniami - dropshipping, systemami płatności, firmami kurierskimi, porównywarkami cen, Facebookiem oraz z wieloma innymi serwisami i systemami. A to wszystko w najlepszych cenach na rynku!

Od początku również zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem sklepów internetowych i stron WWW. Dzięki naszemu doświadczeniu i możliwościom wypromujesz w Google swój e-sklep lub stronę WWW. Znamy się ma marketingu internetowym, pomożemy Ci w kampaniach Google AdWords (teraz Google Ads), promowaniu na Facebooku i w porównywarkach cen a także w internetowych pasażach handlowych.

Z nami rozpoczniesz oraz rozkręcisz swój własny e-biznes!

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion