Uwaga!
Ze względu na sytuację, że wiele osób myli naszą firmę z firmą InPost, szukając kontaktu do Paczkomatów InPost, informujemy, że nie zajmujemy się udzielaniem informacji o Paczkomatach.
Poniższe informacje dotyczą tylko integracji Paczkomatów ze sklepami internetowymi na oprogramowaniu sStore.
Paczkomaty24 firmy InPost - pytania i wszystkie informacje o Paczkomatach znajdziesz na stronie http://paczkomaty.pl/pl/faq?b2b=1#faq_o-paczkomatach .
Pod wskazaną stroną znajdziesz też informacje na temat:
O Paczkomatach
1.Jak zacząć nadawać wygodnie przez Paczkomaty InPost?
Wystarczy, że założysz konto w serwisie paczkomaty.pl i zintegrujesz swój sklep z systemem Paczkomatów - oprogramowanie sklepu sStore - platforma do prowadzenia sklepów internetowych sklepyWWW.pl - mają integrację z Paczkomaty InPost. Możesz też skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym InPost, aby ustalić indywidualne warunki współpracy.
2.Co daje mi konto w Managerze Paczek?
Bezpłatne konto w Managerze Paczek pozwala wygodnie zarządzać paczkami. Funkcje, do których otrzymujesz dostęp, to m.in. nadawanie paczek online, pobieranie etykiet adresowych, przeglądanie archiwum przesyłek, śledzenie przesyłek oraz zarządzanie płatnościami.
3.Czy mogę wysyłać przez Paczkomaty nie prowadząc zarejestrowanej działalności gospodarczej?
Tak, możesz korzystać z usługi Paczkomatów nawet jeśli nie prowadzisz zarejestrowanej działalności gospodarczej.
4.Jak skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym InPost?
Wystarczy wypełnić krótki formularz kontaktowy na stronie paczkomaty.pl. Przedstawiciel odezwie się do Ciebie w ciągu 24h.
5.W czym pomoże mi API Paczkomatów?
API, czyli Application Programming Interface, to bezpłatny pomost informatyczny między Nadawcą a InPost. Dzięki API w łatwy sposób możesz dodać w swoim sklepie internetowym opcję wysyłki paczek do Paczkomatów - oczywiście oprogramowanie sklepu sStore - platforma do prowadzenia sklepów internetowych sklepyWWW.pl - mają już gotową integrację z Paczkomaty InPost i wystarczy załączyć moduł Paczkomaty w konfiguracji wysyłek w sklepie, zgodnie z instrukcją http://pomoc.sstore.pl/sklep-internetowy-paczkomaty24-inf-444.html
6.Jakie wymiary mogą mieć paczki przesyłane przez Paczkomaty?
Rozmiar A: 8 x 38 x 64 cm
Rozmiar B: 19 x 38 x 64 cm
Rozmiar C: 41 x 38 x 64 cm
Paczkomaty - mam problem.
1.Po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera. Co zrobić?
Najpierw upewnij się czy wpisane dane są poprawne. Jeśli to nie przyniesie rezultatu, skontaktuj się z infolinią pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). Infolinia czynna jest całą dobę.
2.Paczka nie mieści się do skrytki. Co zrobić?
Jeżeli przesyłka nie mieści się do wybranej skrytki, możesz wybrać z menu Paczkomatu większy gabaryt, pasujący do Twojej przesyłki. Niewłaściwa etykieta może być anulowana po zgłoszeniu się do Opiekuna Handlowego.
3.Nie mam powiadomienia SMS/e-mail o dostarczeniu przesyłki. Dlaczego?
Brak wiadomości SMS o dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu InPost najczęściej wynika z błędnego podania numeru telefonu komórkowego. Brak e-mail może być spowodowane tym, że Twoja poczta elektroniczna pomyłkowo zaliczyła go do spamu. Jeżeli tak się stało, poinformuj InPost poprzez formularz kontaktowy, opisując krótko zaistniałą sytuację (podaj Paczkomat, który wybrałeś, datę zdarzenia itd.)
4.Skasowałem SMS z kodem otwarcia. Jak go odzyskać?
Kod otwarcia wysyłamy także e-mailem – wystarczy, że sprawdzisz swoją skrzynkę (także folder ze spamem). Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z InPost na Facebooku, przez infolinię lub formularz kontaktowy.
5.Czekam na paczkę już kilka dni, a jeszcze nie została doręczona. Co zrobić?
Najpierw sprawdź status swojej przesyłki, logując się do Managera Paczek lub podając 24-cyfrowy numer przesyłki w wyszukiwarce w zakładce ZNAJDŹ PACZKĘ. Numer znajdziesz w powiadomieniu SMS i e-mail. Jeśli masz dalsze pytania, skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy lub przez infolinię.
6.Paczkomat, w którym chcę nadać paczkę, nie działa. Co zrobić?
W przypadku awarii Paczkomatu należy zgłosić zdarzenie do infolinii technicznej czynnej 24/7 (pod numerem 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych lub 722 444 000 dla telefonów komórkowych). Dzięki temu można uzyskać wydłużenie czasu nadania ponad założone 48 godzin.
7.Jak zgłosić reklamację przesyłki?
Jeśli po odebraniu paczki jej stan budzi Twoje zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację bezpośrednio przy Paczkomacie i pozostawić przesyłkę w skrytce. Możesz również złożyć reklamację online poprzez formularz znajdujący się tutaj, jak również skontaktować się z infolinią pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
Zobacz też:
- Wysyłka »
- Integracja z systemem Paczkomaty24 »
- Jak dodać link śledzenia przesyłek do sklepu internetowego? »