Problem taki może wynikać z faktu nie przypisania wagi do produktu. Wagę dla produktu wpisujemy na karcie produktu w zakładce Dane podstawowe.
Poczta Polska przyjmuje paczki o wadze od 1 do 30 kg. Sklep oblicza wagę przesyłki na podstawie wagi produktów w zamówieniu (plus ciężar opakowania). Brak wpisania wagi przy produkcie powoduje, iż próba nadania paczki kończy się komunikatem błędu i zamknięciem strony z formularzem nadania.
Podobny błąd wystąpi, gdy będzie nieprawidłowo wpisany adres odbiorcy (brak numeru domu, brak kodu pocztowego).
W wersji sklepu 4.1.7 występowanie błędu nie będzie powodować zamykania się strony z formularzem nadawczym, będzie wyświetlany stosowny komunikat informujący o błędzie. A na formularzu pojawi się dodatkowe pole "Waga przesyłki", które umożliwi określenie lub zmianę całkowitej wagi przesyłki. Obecnie wprowadzenie wagi jest obowiązkowe podczas dodawania lub edycji produktu.