Aby zamówienia złożone w serwisie Allegro.pl tworzyły się w sklepie internetowym (były dodawane do panelu administracyjnego sklepu) aukcje w Allegro.pl muszą być wystawione poprzez panel administracyjny sklepu (nie poprzez panel serwisu Allegro.pl).
Zobacz, w jaki sposób wystawia się przedmiot na aukcji >>
Również po zakończeniu aukcji muszą być ponownie wystawione (wznowione) poprzez panel administracyjny sklepu, a nie poprzez panel serwisu Allegro.pl
Uwaga! Jeżeli zakończone aukcje będą wznowione poprzez panel serwisu Allegro.pl to zamówienia z tych aukcji nie dodają się do zamówień w panelu administracyjnym sklepu.
Jeżeli chcesz aby zamówienia z aukcji wystawionych poprzez panel serwisu Allegro.pl (nie wystawionych poprzez panel administracyjny sklepu) dodawały się do Twojego sklepu to w każdej tej aukcji w tytule aukcji (na końcu tytułu) musisz dodać te oznaczenia SSP: (tutaj wstaw ID produktu w sklepie).
Przykład -> SPP:183
Numer ID produktu znajdziemy w dziale Produkty i kategorie. Znajduje się tam lista produktów sklepu, a przy każdym produkcie (z lewej strony) znajduje się numer ID produktu.