Jeżeli klient zmieni język interfejsu w sklepie, to czy zmieni mi się automatycznie język panelu administracyjnego? Podczas edycji tłumaczenia zuważyłam, iż po zmianie języka w sklepie zmienił mi się język w panelu administracyjnym.

Jeżeli podczas jednej sesji obsługujemy panel administracyjny sklepu i sklep od strony klienta, wówczas istnieje możliwość zapisania zmiany również w panelu administracyjnym. 

Przeglądarka trzyma jeden identyfikator sesji, a zmienna odpowiedzialna za język, jest tak samo przechowywana zarówno w panelu administracyjnym, jak i w sklepie.

Natomiast w przypadku, gdy klient zmieni sobie język w sklepie, nie będzie to mieć wpływu na język panelu administracyjnego.

(1 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas
Copyright © 2008-2020 sStore. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz więcej.

Od 12 lat tworzymy i projektujemy profesjonalne sklepy internetowe. E-sklepy są zakładane na naszej platformie sklepowej SKLEPYWWW.PL, na której każdy może wybrać gotowy sklep internetowy dla swojej branży. Oprogramowanie sklepu internetowego posiada mnóstwo integracji, między innymi z Allegro, hurtowniami - dropshipping, systemami płatności, firmami kurierskimi, porównywarkami cen, Facebookiem oraz z wieloma innymi serwisami i systemami. A to wszystko w najlepszych cenach na rynku!

Od początku również zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem sklepów internetowych i stron WWW. Dzięki naszemu doświadczeniu i możliwościom wypromujesz w Google swój e-sklep lub stronę WWW. Znamy się ma marketingu internetowym, pomożemy Ci w kampaniach Google AdWords (teraz Google Ads), promowaniu na Facebooku i w porównywarkach cen a także w internetowych pasażach handlowych.

Z nami rozpoczniesz oraz rozkręcisz swój własny e-biznes!

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion