Możesz wysłać do klienta informację na przykład o numerze przesyłki podczas zmiany statusu zamówienia. Aby to zrobić, wejdź w menu Klienci i zamówienia > Zamówienia, następnie wskaż ikonę zębatego koła przy zamówieniu i kliknij opcję Edytuj.
Następnie przejdź na kartę Status i wprowadź treść komentarza do zamówienia, w którym podasz numer przesyłki, zaznacz pola Dołącz informację oraz Poinformuj klienta i kliknij Zapisz.
Uwaga!
Aby komentarz pojawił się w treści e-maila, należy umieścić znacznik #KOMENTARZ_ZMIANY# w szablonie Aktualizacja zamówienia, który możesz edytować w menu Wygląd i treść > szablony e-mail.
W celu zapoznania się z usługą Elektroniczny Nadawca proszę o przeczytanie tego artykułu: Integracja wysyłki z Elektronicznym Nadawcą Poczty Polskiej