Co zrobić aby przy zmianie statusu klient otrzymał numer paczki na swój e-mail?

Możesz wysłać do klienta informację na przykład o numerze przesyłki podczas zmiany statusu zamówienia. Aby to zrobić, wejdź w menu Klienci i zamówienia > Zamówienia, następnie wskaż ikonę zębatego koła przy zamówieniu i kliknij opcję Edytuj.


Następnie przejdź na kartę Status i wprowadź treść komentarza do zamówienia, w którym podasz numer przesyłki, zaznacz pola Dołącz informację oraz Poinformuj klienta i kliknij Zapisz.

 

Uwaga!

Aby komentarz pojawił się w treści e-maila, należy umieścić znacznik #KOMENTARZ_ZMIANY# w szablonie Aktualizacja zamówienia, który możesz edytować w menu Wygląd i treśćszablony e-mail.

W celu zapoznania się z usługą Elektroniczny Nadawca proszę o przeczytanie tego artykułu: Integracja wysyłki z Elektronicznym Nadawcą Poczty Polskiej 

 

(1 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas
Copyright © 2008-2020 sStore. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz więcej.

Od 12 lat tworzymy i projektujemy profesjonalne sklepy internetowe. E-sklepy są zakładane na naszej platformie sklepowej SKLEPYWWW.PL, na której każdy może wybrać gotowy sklep internetowy dla swojej branży. Oprogramowanie sklepu internetowego posiada mnóstwo integracji, między innymi z Allegro, hurtowniami - dropshipping, systemami płatności, firmami kurierskimi, porównywarkami cen, Facebookiem oraz z wieloma innymi serwisami i systemami. A to wszystko w najlepszych cenach na rynku!

Od początku również zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem sklepów internetowych i stron WWW. Dzięki naszemu doświadczeniu i możliwościom wypromujesz w Google swój e-sklep lub stronę WWW. Znamy się ma marketingu internetowym, pomożemy Ci w kampaniach Google AdWords (teraz Google Ads), promowaniu na Facebooku i w porównywarkach cen a także w internetowych pasażach handlowych.

Z nami rozpoczniesz oraz rozkręcisz swój własny e-biznes!

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion