Problem wynika z pracy przeglądarki, która zapisuje wygląd stron.
Zaraz po zalogowaniu należy nacisnąć kombinację klawiszy Ctrl + R (odśwież).
Należy również oczyścić dane przeglądarki (pamięć podręczną, aktywne zalogowania, ciasteczka – cache).
Przy ponownym zalogowaniu problem nie powinien się pojawić.
Przykład postępowania w przeglądarce Google Chrome
- Wejdź w ustawienia przeglądarki (trzy poziome kreski).
- Kliknij w Ustawienia
- Historia
- Wyczyść wszystkie dane przeglądarki (możesz wybrać elementy do usunięcia)
- Wskaż okres, z którego mają być wyczyszczone dane przeglądarki.
- Wybierz elementy do wyczyszczenia w przeglądarce.
- Kliknij w Wyczyść dane przeglądarki.
Uwaga!
Okno czyszczenia danych przeglądarki możesz wywołać skrótem Ctrl+ Shift+ Delete. Działa on zarówno dla Google chrome, jak i dla Mozilli Firefox.