Każdy dodany produkt do sklepu automatycznie jest pokazywany w zakładce i module Nowości na stronie sklepu, istnieje jednak możliwość samodzielnego wybrania tylko tych produktów, które mają być widoczne jako nowości. Możemy je dodawać do nowości dokładnie w taki sam sposób, jak robi się to z promocjami i polecanymi produktami.
Aby dodać produkt do nowości
1. Przejdź do menu Produkty i kategorie > Produkty, a następnie przy wybranym produkcie kliknij przycisk Dodaj do nowości.
2. Wpisz datę wygaśnięcia nowości. Opcjonalnie możesz również podać numer do sortowania, aby dodane nowości były prezentowane w oczekiwanej przez Ciebie kolejności.
3. Kliknij Wstaw.
Wszystkie nowości dodane w ten sposób znajdziesz w menu Marketing > Nowości. Za pomocą tego menu możesz dodawać i usuwać produkty z listy nowości.
Za pomocą przycisku w prawym górnym rogu obok przycisku dodawania do nowości możesz masowo zarządzać kolejnością sortowania produktów wyświetlanych w module Nowości.
Uwaga!
Jeżeli w module Nowości znajduje się przynajmniej jeden produkt, to wszystkie pozostałe produkty przestaną być oznaczane jako nowość. Oznacza to, że wszystkie produkty dodawane do sklepu musisz ręcznie dodawać do nowości. Jeżeli do nowości nie dodasz żadnego produktu, wszystkie będą traktowane jako nowe, więc kolejne produkty dodawane do sklepu będą automatycznie dodawane do boxu Nowości.
Jeżeli nie dodasz żadnego produktu do modułu nowości, możesz ustawić, ile z ostatnio dodanych produktów do sklepu ma być widocznych jako nowe. W tym celu wystarczy przejść do menu Konfiguracja > Administracja, system > Maksymalne wartości, a następnie zmienić wartości w polach Ilość nowych produktów oraz Ilość wyświetlanych nowych produktów.