Czy po zakończeniu okresu testowego mogę przenieść sklep na swoją domenę?


Czy po zakończeniu okresu testowego mogę przenieść sklep na swoją domenę nie tracąc zmian, jakie teraz wprowadzę?

Oczywiście, po opłaceniu sklepu możemy podpiąć pod sklep Państwa domenę, a wprowadzone (podczas testowania sklepu)  produkty oraz inne rzeczy zostaną zachowane.

Po opłaceniu sklepu proszę wysłać na adres pomoc@sstore.pl adres domeny internetowej, którą mamy podpiąć pod Państwa sklep.
Po podpięciu tej domeny wyślemy nasze adresy DNS, które należy zmienić u rejestratora swojej domeny. Po 24 godzinach domena będzie przekierowana na nasze serwery i sklep będzie już działał na tej domenie.

W razie problemów ze zmianą adresów DNS proszę wysłać nam dane do logowania się do strony rejestratora domeny a my zmienimy te wpisy DNS.

Nasze DNS-y to:

  • ns1.sstore.pl
  • ns2.sstore.pl
(3 głosów)

Wypróbuj sklep za darmo i bez zobowiązań!

Masz pytania? Zadzwoń 733 803 801, Pogadaj na live chacie, Napisz do nas

Sklep internetowy na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze sklep. Nasze sklepy internetowe od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.
Sklepy stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.
Sklep internetowy - program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.

sStore © 2019.
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?