Jak założyć internetowy pasaż handlowy - e-pasaż

Nasze sklepy internetowe łatwo zmienisz w pasaże internetowe kilkoma kliknięciami, więc własny e-pasaż możesz mieć już w 2 minuty, bo tyle trwa automatyczna instalacja oprogramowania na naszych serwerach!

Zobacz, jak poprawnie założyć pasaż internetowy w kilka minut - krok po kroku.

Aby założyć własny e-pasaż internetowy wystarczy wejść na stronę www.sklepyWWW.pl
wybrać zakładkę Wypróbuj za darmo i postępować zgodnie z poniższym filmem.

 

 

Jak założyć własny e-pasaż?

Dzięki oprogramowaniu sStore oraz platformie do prowadzenia e-pasażu sklepywww.pl, założenie pasażu jest bardzo proste. 

Oczywiście zanim zdecydujesz się na opłacenie abonamentu, możesz założyć swój e-pasaż w dwie minuty i testować go bez zobowiązań przez 14 dni na stronie http://sklepywww.pl/sklep-internetowy-ceny-oferta-pakiety-inf-190.html, klikając w przycisk Otwórz i przetestuj sklep pod wybranym pakietem.

 

W następnym kroku wprowadź adres Twojego e-pasażu.

 

Jeżeli chcesz posiadać własną domenę, możesz ją zarejestrować na stronie http://domenywww.pl/. Podczas testowania pasażu, będzie on działał na domenie testowej, natomiast gdy opłacisz pasaż i domenę, to wówczas przełączymy go na właściwą domenę.

Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, zarejestruj się w naszym systemie. Na tym koncie znajdziesz wszystkie swoje umowy pomiędzy nami, faktury oraz zamówienia.

 

Po utworzeniu pasażu otrzymasz e-mail Sklep będzie gotowy za dwie minuty - dane do logowania. W jego treści znajdziesz linki do pasażu oraz panelu administracyjnego, login, hasło oraz fakturę pro-forma na wybrany pakiet (i na zarezerwowaną domenę, o ile wybrałeś taką opcję).

 

Jak zmienić utworzony sklep w e-pasaż?

1. Najpierw musisz wyłączyć koszyk na stronach produktów, w nagłówku sklepu oraz jego bocznych boxach. W tym celu zaloguj się do panelu administracyjnego, dopisując /admin za adresem Twojego sklepu. Na przykład jeśli adresem Twojego pasażu jest pasaz.sstore.pl, wpisz adres pasaz.sstore.pl/admin i zaloguj się. 

2. Przejdź przez kreator pierwszej konfiguracji, możesz po prostu zignorować ustawienia w nim, gdyż nie będą one potrzebne poza wyborem szablonu.

3. Przejdź do menu Konfiguracja > Produkty > Ustawienia produktów.

 

4. Przełącz opcję Wyłącz koszyk na stronie sklepu - dla obsługi programów partnerskich na Tak

 

5. W menu Wygląd i treść > Wygląd > Układ strony - moduły wyłącz koszyk w nagłówku i bocznych boxach.

 

6. Zarejestruj się w jakimś serwisie affiliacyjnym, na przykład Webepartners, Salesmedia, afilo i uzyskaj plik XML w formacie porównywarki Nokaut, który będzie zawierał ofertę produktową. Procedurę uzyskania linka opisano na przykładzie Webepartners. 

Jak uzyskać plik XML do oferty sklepu na przykładzie Webepartners

Zarejestruj się w serwisie na stronie http://panel.webepartners.pl/Account/Login,

 

Po zalogowaniu się do panelu serwisu WebePartners wybierz z menu "Programy".

W filtrowaniu wybierz odpowiednie opcje. W sposobie rozliczenia możesz zostawić wszystkie sposoby, obok możesz wybrać kategorię, w statusie zaznacz "Nie dołączyłem" i kliknij w "Wyszukaj".

Potem wybierz interesujący Cię program i kliknij przy nim w "Dołącz".

 

Gdy już zostaniesz zaakceptowany przez Reklamodawcę, wybierz z menu Narzędzia zakładkę "Plik XML".

Potem wybierz format XML "Nokaut" i kliknij "Utwórz XML".

 

 

W następnym kroku wybierz schemat pliku XML "Nokaut", poniżej wybierz zaakceptowany program, w drzewie kategorii zaznacz interesujące Cię kategorie ( najlepiej wszystkie) i kliknij w "Wygeneruj XML".

 

W następnym oknie dodaj nazwę pliku, opis pliku i kliknij w "Wygeneruj XML".

 

W następnym kroku znajdziesz listę plików XML. Wybierz interesujący Cię plik z listy i kliknij w "Szczegóły" (lupka przy danym pliku).

W kolejnym oknie zaznacz link do pliku XML i skopiuj go i przejdź do panelu swojego pasażu internetowego.

 

 

Jak wgrać produkty z serwisu affiliacyjnego do pasażu

1. Przejdź do menu Produkty i kategorie > Aktualizacja produktów > Importuj produkty z serwisu WebePartners.pl.


 

2. Kliknij w ikonę plusika w prawym górnym rogu okna, aby przejść do dodawania partnera.

 

3. Wprowadź nazwę dla partnera, wklej link do pliku XML pochodzący od WebePartners.pl, a następnie wybierz stawkę podatku VAT dla cen importowanych produktów i kliknij Zapisz.

 

Importowanie produktów z WebePartners.pl

Aby zaimportować produkty z WebePartners, wystarczy kliknąć w ikonę pliku w kolumnie Importuj obok skonfigurowanego partnera.

 

Na kolejnej stronie zobaczysz proces pobierania produktów do sklepu. Podczas trwania importu nie zamykaj tej strony.

 

Po przejściu na stronę sklepu, zamiast przycisku Do koszyka, pojawi się przycisk Przejdź do sklepu.

 


(7 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion