Baza wiedzy
Jak konfigurować wybór dowodu zakupu (paragon/faktura) w potwierdzeniu zamówienia?

Podczas składania zamówienia klient sklepu wybiera dowód zakupu, jaki chce otrzymać. Wybiera wówczas między paragonem a fakturą VAT. Czasami zdarza się jednak, że sklep nie jest płatnikiem VAT czy też nie wystawia paragonów. Od wersji oprogramowania sklepu 4.2.0 można dostosować wyświetlanie wyboru dowodu zakupu.

 

 

Ustawień dokonujemy przechodząc do menu Konfiguracja > Sprzedaż > Faktura.

 

 

Wyłączenie wyboru dowodu zakupu

Aby klient składający zamówienie w Twoim sklepie nie zobaczył opcji wyboru dowodu zakupu, odszukaj opcję "Pokaż przy potwierdzaniu zamówienia opcje wyboru paragon/faktura".

 

 

Następnie kliknij ikonę Edytuj i zmień wartość opcji na "Nie".

 

 

Ustawianie domyślnego dowodu zakupu

Można też zrobić tak, by w potwierdzeniu zamówienia zaznaczony był domyślny dowód zakupu. Jest to przydatne, gdy właściciel sklepu preferuje wystawianie albo paragonu, albo faktury. Oczywiście klient sklepu będzie miał możliwość dokonania zmiany dowodu zakupu. Opcja służy jedynie usprawnieniu składania zamówień.

Aby zmienić domyślny dowód zapłaty, odszukaj opcję "Wybierz domyślnie paragon..." i kliknij przy niej ikonę Edytuj.

 

 

  • Jeżeli wybierzesz "Tak", domyślnie zaznaczany będzie paragon.

 

 

  • Jeżeli wybierzesz "Nie", domyślnie zaznaczana będzie faktura.

 

 

(5 głosów)

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?