Jak zaktualizować oprogramowanie sklepu do nowej wersji

1. Wszystkie sklepy internetowe na platformie sklepyWWW.pl, e-sklepy.pl , czyli sklepy abonamentowe (dzierżawione, z licencją "SaaS") mają prawo do aktualizacji przez cały okres użytkowania sklepu!

 

 

Aby zaktualizować oprogramowanie sklepu do nowej wersji trzeba mieć ważny pakiet aktualizacji.

Sklepy z licencją samodzielną (wersja własnościowa sklepu) mają prawo do aktualizacji sklepu przez okres 1 roku od dnia zakupu oprogramowania, chyba że mają wykupiony dodatkowy pakiet aktualizacji na następne 12 miesięcy - http://sstore.pl/aktualizacje-programu-sklepu-nastepnym-roku-p-15.html » .

 

2. Aby zaktualizować oprogramowanie sklepu do nowej wersji i dzięki temu otrzymać nowe funkcje, nowe możliwości oraz poprawki w działaniu sklepu, należy w panelu administracyjnego sklepu wybrać pozycję Narzędzia -> Aktualizacje programu.


Uwaga! Jeżeli Twój sklep jest sklepem abonamentowym i w menu  "Narzędzia" nie masz pozycji "Aktualizacja programu" to znaczy, że sklep jest przez nas automatycznie aktualizowany a Ty nie musisz nic już robić.

Ważne!
Przed rozpoczęciem aktualizacji zalecamy wyłączenie wszystkich wtyczek blokujących wyświetlanie reklam w przeglądarce internetowej, np. Adblock plus. Takie wtyczki mogą blokować aktualizację w trakcie jej trwania.  


3.  Jeżeli zobaczysz, że jest komunikat o treści  "Dostępna jest nowa wersja sklepu." to zaktualizuj swój sklep internetowy, zgodnie z poniższymi informacjami.

Kliknij w Zaktualizuj.

 

4. Kliknij w Zaktualizuj.  Jeżeli posiadasz sklep w wersji własnościowej to musisz teraz podać dane do serwera ftp, na którym zainstalowany jest Twój sklep internetowy. Jeżeli masz sklep abonamentowy (z licencją "SaaS") to nie potrzebujesz danych do serwera ftp.

 

5. W tym momencie będzie pokazywał się ekran z instalacją i pobieraniem plików aktualizacyjnych.

 

6. Po zainstalowaniu aktualizacji oprogramowania należy kliknąć w logo sStore i odświeżyć przeglądarkę internetową ( np. kliknąć w Ctrl i jednocześnie w r ) lub wyczyścić historię przeglądarki i ciasteczka cookies.

 

7. Jeżeli w menu Narzędzia nie masz zakładki "Aktualizacje programu" to znaczy, że Twój sklep został automatycznie zaktualizowany przez nas.

 

UWAGA!

Aktualizację oprogramowania powinno się robić tylko w dni robocze, w godzinach rannych. Gdy wystąpi jakiś problem z wgraniem aktualizacji lub będzie istniał jakiś problem po wgraniu aktualizacji, nasi technicy będą mogli sprawdzić sklep!

Jeżeli masz sklep w wersji abonamentowej to masz zawsze prawo do aktualizacji oprogramowania sklepu i Twój sklep otrzyma wszystkie nowe funkcje oraz poprawki - dotyczy to szablonów standardowych, dla szablonów indywidualnych i tych, w których był zmieniany plik CSS niekiedy trzeba będzie dostosować szablon do nowej wersji oprogramowania lub zamówić usługę dostosowania szablonu do nowej wersji -http://sstore.pl/dostosowanie-szablonu-sklepu-nowych-funkcji-oprogramowania-p-51.html ».

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu w wersji własnościowej - jednorazowa opłata za licencję - sprawdź czy masz prawo do pobierania aktualizacji oprogramowania sklepu. Jeżeli chciałbyś zamówić nowy pakiet aktualizacji i pomocy to możesz to zrobić na stronie http://sstore.pl/aktualizacje-programu-sklepu-nastepnym-roku-p-15.html » .

W sklepach z szablonami indywidualnymi i szablonami, w których był edytowany plik CSS, niekiedy po aktualizacji trzeba będzie dostosować szablon do nowej wersji oprogramowania lub zamówić usługę dostosowania szablonu do nowej wersji  -http://sstore.pl/dostosowanie-szablonu-sklepu-nowych-funkcji-oprogramowania-p-51.html » .

Jeżeli posiadasz sklep zainstalowany na swoim ( zewnętrznym ) serwerze i z jakiś powodów sklep nie chce pobrać automatycznie aktualizacji, możesz zlecić nam wykonanie tej aktualizacji - usługa jest płatna, zgodnie z cennikiem http://sstore.pl/prace-informatyczne-godzina-pracy-p-31.html » .

Jeżeli w aktualizacji oprogramowania były zmieniane przez nas jakieś elementy graficzne panelu administracyjnego sklepu lub strony sklepu, a na Twoim komputerze widzisz, że strona wyświetla się nieprawidłowo, w pierwszej kolejności wyczyść pamięć podręczną swojej przeglądarki internetowej. Czyszcząc pamięć podręczną przeglądarki internetowej, zmuszasz przeglądarkę do pobrania najnowszych wersji odwiedzanych stron internetowych. Zobacz jak wyczyścić pamięć przeglądarki internetowej » .

 

Masz pytania, nowe sugestie, napisz do nas »

 

 

(15 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion