Jak ustawić metatagi dla sklepu oraz podstron w sklepie?

Metatagi są ważne dla pozycjonowania i służą do  przekazywania wyszukiwarkom dodatkowych informacji na temat strony WWW. Pozwalają one na dostarczanie informacji różnym systemom klienckim, z których każdy interpretuje tylko te informacje, które rozumie, natomiast pozostałe ignoruje.

Aby ustawić główne metatagi dla strony sklepu należy wprowadzić odpowiednie wpisy w panelu administracyjnym sklepu w dziale Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > w pozycjach Tytuł dla wyszukiwarek (title), Opis dla wyszukiwarek (description), Słowa kluczowe dla wyszukiwarek (keywords).

 

Metatagi możesz też dodawać w produktach. W tym celu przejdź do menu Produkty i kategorie > Lista produktów i kategorii i wybierz jakiś produkt do edycji.

 

Przejdź na kartę Opis i rozwiń opcję Metatagi dla wyszukiwarek 

 

W analogiczny sposób metatagi można dodawać do stron informacyjnych. Podczas tworzenia strony, przejdź na zakładkę Wyszukiwarki


Jeśli używasz metatagów w celu pozycjonowania, zapoznaj się również z naszym pokrewnym tematem Wytyczne firmy pozycjonującej - optymalizacja sklepu.

(6 głosów)

Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion
W czym możemy pomóc?