Jak ustawić metatagi dla sklepu oraz podstron w sklepie?

Metatgi są ważne dla pozycjonowania. Metatagi służą do  przekazywania wyszukiwarkom dodatkowych informacji na temat strony WWW. Pozwalają one na dostarczanie informacji różnym systemom klienckim, z których każdy interpretuje tylko te informacje, które rozumie, natomiast pozostałe ignoruje.

Aby ustawić główne metatagi dla strony sklepu należy wprowadzić odpowiednie wpisy w panelu administracyjnym sklepu w dziale Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > w pozycjach Tytuł dla wyszukiwarek (title), Opis dla wyszukiwarek (description), Słowa kluczowe dla wyszukiwarek (keywords).

Metatagi dla produktów ustawia się w dziale Produkty i kategorie przy dodawaniu lub edycji produktu w zakladce Opis strony (na dole), w pozycjach Tytuł strony (title), Słowa kluczowe (keywords), Treść (description). 

Aby strona była lepiej wypozycjonowana należy ustawić metatagi pod frazy do pozycjonowania. 
Kategorie w sklepie powinny być jak najbardziej podobne do fraz kluczowych i dla nich również ustawiamy metatagi (metatagi kategorii i podkategorii). 

Metatagi dla stron informacyjnych ustawia się w dziale Wygląd i treść > Strony, tam przy dodaniu lub edycji strony, w zakładce Wyszukiwarki, w pozycjach Tytuł (title), oraz  Słowa kluczowe (keywords) i Treść (description). 

(5 głosów)

Komentarze (0)
Oprogramowanie wspierające Helpdesk Kayako Fusion